גם בזמנים אלו ישראלים רבים זכאים לפיצוי בעבור ילדיהם הסיעודיים

הביטוח הסיעודי נועד למתן תמיכה כלכלית באנשים המצויים במצב סיעודי, כאמור, אשר מאפיין גם ילדים הסובלים מאוטיזם או מכל מוגבלות אחרת (סיעוד וקצבאות)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

תביעות ביטוח סיעודי לילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים: אוטיזם, פיגור שכלי, תסמונת דאון ועוד.

אנו נוטים לחשוב, כי מצב סיעודי הינו נחלת הגיל השלישי בלבד, אך הוא יכול להתקיים גם בגיל צעיר יותר וזאת עקב מחלות קשות או מפגעים שונים.

אבחנת מוגבלות בקרב ילדים הינה רגע מטלטל למשפחה כולה. מאותו הרגע משתנה שגרת החיים המוכרת והידועה ומתרבות ההוצאות החודשיות שגם ככה גבוהות, זאת בשל הצורך בטיפול ובהשגחה צמודים וקבועים על הילד.

כדי להתמודד עם הסוגייה הכלכלית, לצורך הענקת העזרה והתמיכה הנדרשים ולספק מענה מיטבי לצרכיו של הילד, מומלץ להורים להגיש בשם ילדם תביעה לגמלת סיעוד, אשר תעניק להם תגמולי ביטוח שמשולמים כפיצוי חודשי קבוע.

ככלל, הביטוח הסיעודי נועד למתן תמיכה כלכלית באנשים המצויים במצב סיעודי, כאמור, אשר מאפיין גם ילדים הסובלים מאוטיזם או מכל מוגבלות אחרת.

אמנם, ילדים אלו יכולים במרבית המקרים לבצע את פעולות היום יום הבסיסיות (כמפורט בהמשך), מבחינה פיזית ומוטורית, עם זאת, הם זקוקים לסיוע בפועל של ההורים וכן לדרבון ולתזכורות לצורך הביצוע, שכן, אלמלא כך, הם לא יבצעו אותן בעצמם או מיוזמתם. כמו כן, ילדים אלו אף זקוקים להשגחה קבועה מפאת הפרעות ביכולת התובנה והשיפוט, חוסר מודעות לסביבה ולסכנותיה ועוד.

חלק ניכר מתביעות הביטוח הסיעודי עבור הילדים המוגשות לחברות הביטוח נדחות, לעיתים ללא כל סיבה מוצדקת!

עילות הדחייה המרכזיות הנטענות על ידי חברות הביטוח הינן לרוב, כדלקמן:

  • הילד לא עונה על הגדרת מקרה הביטוח, המצב הסיעודי, בפוליסה.

  • הילד היה במצב סיעודי בטרם צירופו לביטוח. במצב זה על חברת הביטוח להוכיח, כי הילד ענה על הגדרת מבוטח סיעודי בפוליסה שברשותו טרם התקשרות הצדדים בחוזה מכוחו הוגשה הדרישה.

  • חל בעניינו של הילד סייג או חריג בפוליסה אשר יש בהם כדי להפקיע את הזכאות לקבלת הפיצוי. דוגמא לחריג שכיח שחברות הביטוח נוהגות לדחות תביעות בגינו הוא חריג ״36 החודשים״ שלפיו מקרה הביטוח, קרי, מצבו הסיעודי של הילד, ארע במהלך 36 החודשים הראשונים לחייו.

הניסיון הרב של משרד עורכי הדין גונן רוזנברג בטיפול בתביעות ביטוח סיעודי לילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים יבטיח לכם את השקט המגיע לכם ואת כל הכספים שילדכם זכאי לקבל, עד השקל האחרון.

משרד עורכי הדין גונן רוזנברג בעל ניסיון רב של כ- 20 שנים בייצוג בתביעות ביטוח סיעודי, ילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות ועוד.

משרד עורכי הדין גונן רוזנברג מייצג ילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים בכל השלבים הנדרשים בדרכם למיצוי זכויותיהם מול חברות הביטוח, החל מהפניה הראשונית ובהמשך, ככל שנדרש, הגשת תביעה משפטית כנגד חברת הביטוח וניהול הליך משפטי מולה, עד לקבלת כל המגיע להם.

בקיאותו הרבה של משרד עורכי הדין גונן רוזנברג, ניסיונו העשיר והיכרותו המעמיקה את שני צדדיו של המתרס, הן בפן המשפטי והן בפן הפרקטי בתחום ילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, מעניקים לו יתרון עצום על פני עורכי דין אחרים. משרד עורכי הדין גונן רוזנברג יודע היטב את שיטות הפעולה של חברות הביטוח, מכיר את ״השטיקים והטריקים״ שלהן, את צורת חשיבתן ואת דרכי התנהלותן.

ידע וכלים אלו נחוצים בהחלט על מנת להעניק את השירות המקצועי, הענייני והיעיל ביותר על מנת לצלוח את הקשיים שחברות הביטוח מערימות כדי להימנע מתשלום הכספים המגיעים לילדכם בתקופה קשה ומורכבת זו ממילא.

על פי תנאי הפוליסות השונות, גמלת סיעוד תשולם, כאשר הילד עונה להגדרת ״תשוש נפש״ או שהוכח שאינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי של לפחות 3 מתוך 6 הפעולות הבאות:

  1. לקום ולשכב.

  2. להתלבש ולהתפשט.

  3. להתרחץ.

  4. לאכול ולשתות.

  5. לשלוט על סוגרים.

  6. ללכת.

הנכם מוזמנים לפנות למשרד עורכי הדין גונן רוזנברג להתייעצות בכל שאלה ואנו עומדים לרשותכם בכל עת.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות