סטיילינג

צמודים אליך – הצמידים של ה.שטרן שכדאי להכיר

אחת המתנות הנפלאות שאת יכולה להעניק לעצמך או למישהי אהובה בכל תקופה, היא צמיד. פריט שמשדרג ומעצים את ההופעה וזוכה בפרשנויות עיצוביות מרגשות שמאפשרות לך לבחור, כל פעם מחדש, את הסטייל המבוקש (נשים, סטייל).

נבחרת הצמידים העכשווית (צילום: ה. שטרן)

נבחרת הצמידים העכשווית עשויה מחומרי גלם משובחים המשקפת חשיבה יצירתית וכל צמיד הוא עולם בפני עצמו ובעל אמירה מעניינת ואישיות כריזמטית. מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן מציג עושר של צמידים פיסוליים בעבודת אמנות מופלאה ולכל ליין צמידים שמחוברים ל-DNA של הליין בהשראתו נוצרו. פרק כף היד מעולם לא היה כל כך מסוגנן! לפנייך הכרות קצרה עם הצמידים הבולטים מבית היוצר של ה.שטרן:

לזרום עם הספירלה

הספירלה הנצחית מרתקת את העין המתבוננת והיא הכוכבת של קולקציית INFINITO SINGULAR שמבטאת את עוצמתה ויופייה של הספירלה. זרימה בלתי פוסקת, התפתחות מתמשכת בדמות הצורה הייחודית הזאת והתוצאה היא של צמידים שאפשר לראות בהם כל מה שתרצו כיד הדמיון הטובה: דוגמאות של ספירלה, מקונכיות המעמקים ועד גלי הים השוצפים, סופות סוערות או פרחים מורכבים. צמידי זהב צהוב 18 קראט או זהב אצילי עטופים ביהלומים שמעניקים את העומק והניצוץ הנחשק ומגיעים בגרסאות אלסטיות או קשיחות, הצהרתיות ומעודנות, בצורניות המתפתלת ושובת הלב.

(ה. שטרן)

להתאהב ממבט ראשון

משחק הילדות הנוסטלגי "אוהב, לא אוהב", שבמהלכו ילדים היו תולשים עלה כותרת של פרח, עד שהם מגיעים לאחרון, שמסמל את התשובה היווה מקור השראה לקולקציה קסומה של ה.שטרן בשם MyCollection והיא מציגה צמידים משגעים בזהב צהוב 18 קראט בגימור מוברש בחלק החיצוני ומלוטש בזה הפנימי, שמדמה את הלוק הטבעי של הפרח וכן צמידי כסף סטרלינג מרהיב, צמידי זהב ורוד וזהב לבן. המבחר העשיר של מאפשר חופש בחירה והתאמה בסגנון מיקס אנד מאץ' עם צמידים נוספים בוורסטיליות מעניינת.

(ה. שטרן)

סוד הקוורץ השחור

מוזמנת לגלות ולענוד את הקוורץ השחור, השחקן הראשי בקולקציית BURLE MARX אשר נרקמה בהשראת האסתטיקה האוונגרדית של אומן ואדריכל הנוף המפורסם, ותכשיטיה לרבות צמידיה בעלי מראה מודרני פיסולי. חפתים מוצקים בעלי דינאמיקה מעניינת להדגשת הפן הנועז שבך, העשויים מהחומרים הטובים ביותר - צמידי זהב צהוב 18 קראט עם קוורץ שחור ויהלומים או כסף סטרלינג בגימור מאט שוברים תבניות סימטריות כפי שאהב לעשות מארקס.

(ה. שטרן)

מסע בין כוכבים

כוכבים מקושרים זה מכבר למשמעויות סמליות שונות, כגון הדרכה, שאיפה והשראה. סמליות זו באה לידי ביטוי בכוכבים בלתי שגרתיים של קולקציית STARS האייקונית של ה.שטרן שבנויה סביב הסמל של המותג, הרי הוא הכוכב. צמידים המאופיינים ברצועות דקורטיביות מראה ויקטוריאני אריסטוקרטי מזהב אצילי 18 קראט בגוון שמפניה הבלעדי למותג, שיבוצי יהלומים ביד אומן, צמידים מהפנטים במראה על-זמני.

(ה. שטרן)

לא רק צמידים – עם ה.שטרן אפשר להרכיב אוסף של תכשיטים

צמידים הם רק רובד אחד מתוך האוסף העשיר התכשיטים של ה.שטרן שכולל עגילי זהב במגוון עיצובים, טבעות זהב ייחודיות, שרשראות בכל הסגנונות ומבחר תכשיטי פנינים צחורות בקלאסיקה מעודנת להשלמת כל מראה ולכל אירוע. את יכולה תמיד להעניק לעצמך את מה שעושה לך טוב או לפנק אחרות בתכשיטים, אוצרות שמוסיפים יופי לחיים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר