"מודל לחיקוי"

האמן החסידי שמצליח גם להחזיר בתשובה

אמן הרגש מוטי שטיינמץ הופיע בשמחת בית השואבה בתל אביב והופתע כאשר ניגש אליו בחור ספרדי בלבוש חסידי וסיפר לו כי בזכות המוזיקה שלו החליט להפוך לבחור חסידי (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שטיינמץ עם אליה אלקובי (צילום: שלמה הרצל)

אמן הרגש מוטי שטיינמץ הופיע אמש (שני) בשמחת בית השואבה בשכונת התקווה בעיר תל אביב.

במהלך ההופעה שנערכה בהפרדה מלאה, ניגש בחור ספרדי בלבוש חסידי, בשם אליה אלקובי אל שטיינמץ וסיפר לו כי מאז שהוא נחשף למוזיקה ולקליפים שלו, הוא החליט להיות חסיד כמוהו - הן בלבוש והן באורח החיים.

"התרגשתי מאוד שאני מהווה מודל לחיקוי לאנשים", מספר מוטי שטיינמץ בשיחה עם 'כיכר השבת', "אותו בחור סיפר לי שמאז שהוא נחשף למוזיקה שלי הוא רצה להפוך לחסיד כמוני אבל הוא לא היה סגור על עצמו, וכשיצא השיר 'נפשי' הוא התרגש כל כך ועשה מהפך בחיים שלו".

מוטי שטיינמץ עם אליה אלקובי (צילום: שלמה הרצל)

בהמשך דבריו, חושף שטיינמץ סיפור מעניין על אב ובנו שחזרו בתשובה והפכו לחסידים בעקבות המוזיקה שלו: "יהודי חשוב בויז'ניץ ניגש לאבא שלי אחרי התפילה בראש השנה, וסיפר לו ששכן שלו, ליטאי, סיפר לו כי עבר במאה שערים ליד בית כנסת וביקשו ממנו להיכנס להשלים מניין לקדיש. הוא נכנס ורואה שיש עשרה יהודים, והם אמרו לו: 'אתה רואה את הבחור החסידי הזה, הוא עדיין לא בר מצווה'.

"'אם כן', שאל האורח, 'מה פשר הלבוש?', אז הוא הסביר שהיה חילוני ומאז שהתוודע לשירים והקליפים של מוטי שטיינמץ הוא החליט שרוצה להפוך כמוהו, והתחיל להציק לאביו בנושא, האבא ראה שהוא רציני, הגיע לאיזור אגריפס בירושלים שם מצא חסיד בעלזא, שאל אותו האב אם הוא יודע איפה אפשר לקנות בגדים כמו מוטי שטיינמץ, החסיד אמר לו, 'אני חסיד בעלזא ולא ויז'ניץ, אבל אראה לך', ובעקבות זה גם האב התחזק וחזר בתשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר