כתב אישום

תושב בני ברק גידל מאות ק"ג של סם קנאביס

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל מאיר יעקב, משום שגידל "סם מסוכן" במשקל כולל של 224.4 ק"ג ועבר עבירות נוספות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (חמישי), לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישראל מאיר יעקב, תושב בני ברק בן 22, בגין גידול סם מסוכן במשקל כולל של 224.4 ק"ג ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מוריה ביינה, החל מיום 01/01/2019 ועד למועד הגשת כתב האישום שכר הנאשם דירה בירושלים ובמועד שאינו ידוע במדויק החל לגדל בדירה סם מסוג קנבוס.

הנאשם שתל בשישה חדרים בדירה עשרות שתילים של קנבוס. לצורך גידול הסם רכש הנאשם והחזיק בדירה ציוד – לרבות מערכת איוורור, דשן, מנורות חשמל, מדי טמפרטורה וכלי עבודה. ב-17/10/19, במסגרת פשיטה של משטרת ישראל על הדירה נתפסו שתילי קנבוס במשקל כולל של 224.4 קילוגרם נטו.

בנוסף, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום במועד שאינו ידוע במדויק, ובמטרה לחסוך בהוצאות החשמל בגין תהליך הגידול, הייצור והפקת הסם מסוג קנבוס, הנאשם יצר חיבור לא חוקי אל קופסאות החיבורים של חברת החשמל הממוקמות בחדר המדרגות של בניין המגורים בה ממוקמת הדירה, אשר התפצל לששת החדרים בדירה בהם גידל הנאשם את הקנבוס, כך שהחשמל הזין את הדירה מבלי שהנאשם נשא בעלויות צריכת החשמל המלאות של הדירה. חיבור החשמל בדרך זו יצרה סכנת התחשמלות ושריפה לדירה ולבניין כולו.

שווי החשמל שגנב הנאשם בדרך המפורטת לעיל הינה כ-171,623 ש"ח. בנוסף, לנאשם לא היה רישיון לעסוק בעבודת חשמל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר