הזריזים מרווחים העצלים מפסידים

לא מפספסים את הגרלת 'עלי שיח'- אתם מחייכים והילדים מחייכים

רגע לפני ההגרלה הגדולה על דופלקס חלומי עם נוף לכינרת ובונוסים שווים, אתם יכולים להצטרף וגם לדאוג לחיוכם של הילדים (מעניין, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בהגרלת הביניים שהיא כאמור בונוס מיוחד למי שרכשו או רוכשים כרטיסים עד ליום שלישי בחצות, תוכלו לזכות בכרטיס בשווי 3000 שקל למימוש ברשת 'איקאה' או ברשת 'אושר עד', תכשיט יוקרתי, מערכת ספות, או בהוברברוד.

וזה כמובן בלי שדיברנו על הגרלת הדופלקס והפרסים השווים שתוכלו לזכות בהם בשבוע הבא.

אז למה אתם מחכים ? לחצו כאן עכשיו ותוכלו להרוויח גם את הגרלת הביניים השווה וגם את ההגרלה הגדולה שתקיים בשבוע הבא י"ד בחשוון>>>

ועכשיו למספרים של הגרלת הדופלקס החלומי : ההגרלה של 'עלי שיח' שונה מהגרלות אחרות. כאן הכול שקוף. נתחיל מסיכויי הזכייה. ב'עלי שיח' מתחייבים לסיכוי של 1/6000.

המערכת בנויה באופן שבו עם רכישת הכרטיס ה-6000 המערכת ננעלת ולא ניתן לרכוש יותר כרטיסים. כדאי לכם להזדרז שלא תאחרו את המועד ותישארו מחוץ להגרלה.

ונעבור לפרטים איך זה עובד?

אתה רוכש כרטיס בסכום של 50 שקל לחודש כפול 12 ונכנס להגרלה על דופלקס חלומי של שלושה מפלסים 160 מ"ר ונוף מרהיב אל ימת הכינרת. לא גמרנו. כל משתתף בהגרלה מקבל בונוס כרטיסים להגרלת הפרמיום. מספר הכרטיסים משתנה לפי גודל החבילה.

ויש את הדובדבן שבקצפת. חופשת משפחתית של יומיים בצימר יוקרתי בצפון בחינם. כן ממש בחינם חופשה משפחתית עד 10 מקומות. אתם מוזמנים מיד לאחר בחירת החבילה להתקשר ולשריין לעצמכם תאריך לחופשה המשפחתית שלכם.

בי"ד בחשוון (5.11.19) יום שלישי שנכפל בו כי טוב אתה יכול להתבשר בבשורה טובה על זכיה בדופלקס יוקרתי על שפת הכינרת לחץ כאן>>>

קניתם את הכרטיס לאן הולך הכסף?

זה תלוי בכם. לפי גודל החבילה שרכשתם . רכשתם את חבילת המינימום שמחתם ילד. קניתם חבילה גדולה יותר שמחת כבר משפחה. שדרגתם לחבילה עם בונוסים משתלמים של חופשה ועוד ואתם כבר שותפים בנופשונים שמשמחים את הילדים ואת המשפחות.

רוצים להיות שותפים בתעסוקה ופתרונות דיון למתבגרים בעלי צרכים מיוחדים?

מה עושים? משדרגים את החבילות מקבלים מספר גדול יותר של כרטיסים עם כל הבונוסים השווים ונעשים שותפים לפרויקט הגדול של תעסוקה ודיור למתבגרים.

לוחצים כאן ועשים טוב לילדים וגם לעצמכם>>>>

הסיפור של 'עלי שיח'

לפני 29 שנה הקים הרב פרקל את הדירה הראשונה של 'עלי שיח'. היום ישנם 74 דירות ברחבי הארץ שבהם גרים 372 בעלי מוגבלויות. 'עלי שיח' מפעיל 6 מרכזי תעסוקה שבהם מועסקים 375 בעלי מוגבלויות. 1182 משתתפים בנופשונים של 'עלי שיח' במשך השנה. 'עלי שיח' עוזרת ל-1929 משפחות שיש להם ילדים בעלי מוגבלויות.

תנו לנו את הכוח להמשיך את החיוך של הילדים נצלו את הזמן שנותר לחצו כאן והצטרפו להגרלה>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר