התרגשות בחסידות

חסידי סאדיגורא ימריאו ללונדון למסע היסטורי עם הרבי

השבוע יגיע הרבי מסאדיגורא ללונדון יחד עם מאות מחסידיו, למסע היסטורי לרגל חתונת נכדתו והנחת אבן הפינה לבית המדרש החדש של החסידות. בחנוכה ישהה האדמו"ר בישראל (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מסאדיגורא (צילום: בעריש פילמר)

התרגשות בקרב חסידי סאדיגורא לקראת המסע של האדמו"ר ללונדון - לשם יגיע מלוס אנגל'ס, במסגרתו צפויה להתקיים שמחת החתונה לנכדה הראשונה של הרבי, בת לחתנו הרב יהושע מאיר פרישוואסער, עם החתן הבחור המופלג חנניה דוב, בנו של הגאון הרב יצחק אהרן גולדברגר.

לרגל האירוע החגיגי שיתקיים ביום רביעי הקרוב, צפויים להמריא כ-150 חסידים מהארץ - במיוחד כדי להשתתף בשמחה הגדולה, זאת בנוסף למעמד 'הנחת אבן הפינה' שיערוך האדמו"ר לרגל תחילת בניית בית המדרש החדש של החסידות בלונדון.

ל'כיכר השבת' נודע כי לרגל האירועים אישרו לראשונה הרשויות בלונדון לסגור רחוב שלם בשכונה, ולבנות אוהל ענק שישמש את החסידים לכל אורך הביקור, שיימשך כשבוע ימים.

בשבת הקרובה תתקיים בשכונת גולדס גרין בלונדון שבת שבע ברכות היסטורית בהשתתפות האורחים מהארץ, ולקראת יום שני בערב יגיע הרבי לשכונת סטמפורד היל, שם יערוך הרבי 'טיש' לרגל י"ט בכסלו, יום ה'יארצייט' של ה'מגיד ממעזריטש' זיע"א, ממנהיגיה הבולטים של תנועת החסידות.

ביום רביעי שלאחר מכן צפוי האדמו"ר להגיע לישראל, כאן ישהה בקרב חסידיו למשך כל ימי החנוכה בבית מדרשו בעיר בני ברק, לשמחת החסידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר