ככל הנראה, אנו מתחילות להפוך לאמהות שלנו בגיל 33

תהליך ההפיכה של נשים איריות לאמהות שלהן, עושה את צעדיו הראשונים בגיל 33. או אז הן צפויות להתחיל לאמץ את אותם הטעמים והגישות של הנשים שילדו אותן (חדשות מחקרים)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

על פי מחקר של המנתח הארלי סטריט, תהליך ההפיכה של נשים איריות לאמהות שלהן, עושה את צעדיו הראשונים בגיל 33. או אז הן צפויות להתחיל לאמץ את אותם הטעמים והגישות של הנשים שילדו אותן, מיד לאחר שהן בעצמן הביאו לאוויר העולם את צאצאן הראשון (ככה זה עובד באירלנד, מסתבר).

המחקר גילה כי יותר מחמישים אחוזים מהנשים שהשתתפו בסקר, הודו שהפסיקו למרוד באמהות שלהן בשנות השלושים המוקדמות לחייהן וד"ר ג'וליאן דה סילבה מנפקת את ההסבר לתופעה: "כולנו הופכים להיות ההורים שלנו בשלב כלשהו בחיינו, נרצה או לא נרצה בכך - וזה משהו שצריך לחגוג אותו, למרות הכל. ההפיכה להורים היא הטריגר העיקרי וגם לגורמים באורח החיים יש השפעה בעניין".

זה הגיוני, שכן סקר אחר שנערך לאחרונה, חשף שאנחנו לא מגיעים לשיא הבגרות שלנו לפני שנות השלושים לחיינו.

פרופסור פיטר ג'ונס מאוניברסיטת קיימברידג' אומר: "קשה מאד להגדיר מצב שבו עוברים מילדות לבגרות. זה נראה אבסורדי יותר ויותר. זהו מעבר הרבה יותר ניואנסי ומשתנה, שמתרחש במשך שלושה עשורים".

עוד הוא הוסיף: "אני מניח שמערכות כמו מערכת החינוך, מערכת הבריאות ומערכת המשפט הופכות את הטרנספורמציה לנוחה יותר על ידי מתן הגדרות ואני חושב שהמערכת מסתגלת למה שמסתתר מהעין, לדברים שאנשים לא מחבבים (את הרעיון של) זחל שהופך לפרפר", אמר.

"אין ילדות ואז בגרות. אנשים בדרך, הם על מסלול", הוא מסכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית