זו לא בדיחה: למכירה מפיץ ריח בניחוח לחם שום

בדיוק כשחשבנו שהעולם הזה כבר הגיע לסף הקריאטיביות שלו ולא יכול להיות מטורף יותר, רשת המזון המהיר האמריקאית, "סאבוויי" בעצם יצרה את הבלתי יאמן: מפיצי ריח בניחוח לחם שום נוטף גבינה (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

החלק הטוב ביותר בלחם שום הוא, מן הסתם, הטעם המדהים שלו על הלשון, כשהוא חם ושמנוני במידה. המעלה האחרת שיש לו הוא, ובכן, הריח המשכר שלו.

ובדיוק כשחשבנו שהעולם הזה כבר הגיע לסף הקריאטיביות שלו ולא יכול להיות מטורף יותר, רשת המזון המהיר האמריקאית, "סאבוויי" בעצם יצרה את הבלתי יאמן, מפיצי ריח בניחוח לחם שום נוטף גבינה.

אוקיי, טעם, מישוש, שמיעה וראיה הם החושים הפחות חשובים כאן בסיפור - אבל זה בסדר. לחם שום הוא טוב, הוא מיוחד. אין מושלם בעולם, או כך לפחות גורסים המוחות שמאחורי ההמצאה.

המכשיר כולל עיצוב מסוגנן ומינימליסטי המהדהד בעדינות את הצבעים האייקוניים של החברה; כל מפזר מוצג בקופסא דקורטיבית - מה שהופך אותו למתנה המושלמת לחובבי הפחמימות בחייכם.

הבהרה: המפזר נמצא כרגע רק באב-טיפוס, כך שאם קיוויתם לקנות אחד לבן זוגכם, יתכן שתצטרכו לחכות זמן מה. שנה שלמה, ליתר דיוק. אבל שמעו, ההמתנה תהיה שווה את זה, לא?

לנו, בכל מקרה אין שום התנגדות לניחוח של לחם שום טרם האכילה, כשאנו רעבים, אך לא כמטהר אוויר. לבינתיים, הנה מתכון ללחם שום שמכינים ב-15 דקות. בתאבון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר