סוחף את הנשים

הטרנד החדש: הנשים שרושמות את בעליהן

מאות נשים חרדיות רשמו בימים האחרונים את בעליהם למיזם ההיסטורי והחדשני של סיום הש"ס בחמש שעות • האירוע הענק יתקיים ביום ראשון א' בטבת, בבנייני האומה (אקטואלי)

אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: גרשון אלינסון / Flash90)

מאות נשים חרדיות רשמו בימים האחרונים את בעליהם למיזם ההיסטורי והחדשני של סיום הש"ס בחמש שעות, שמתקיים השנה לראשונה על ידי רדיו 'קול ברמה', רשת הכוללים 'עיתים' ואתר 'כיכר השבת'.

היוזמה תפסה כאש בשדה קוצים בקרב הנשים החרדיות שרבים מהן הפתיעו את בעליהן והעניקו להם את הזכות הייחודית להיות שותף אמיתי בסיום התלמוד בבלי וזאת מבלי לסיים את כל הש"ס בפועל.

הצטרפי גם את>>>

האירוע הענק יתקיים ביום ראשון א' בטבת, נר שביעי של חנוכה, והוא ייערך בבנייני האומה בירושלים, במסגרתו כאמור יסיימו אלף לומדים את הש"ס כולו ביום אחד.

המיזם שמוכר בשמו "בית המדרש הגדול בעולם", נערך בהכוונת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שאף ישתתפו באירוע הגדול שיתקיים בירושלים לקראת סיום הש"ס במסגרת הדף היומי, מחזור י"ג.

"זו מתנה מקסימה לבעלי לכבוד חג החנוכה", אומרת ריקי ברקוביץ ל'כיכר השבת', "בעלי לא הצליח לסיים את כל הש"ס והוא מאוד רצה להיות חלק. רשמתי אותו ליוזמה של סיום הש"ס ב-5 שעות וכשהוא גילה את זה הוא לא הפסיק להודות לי".

במהלך האירוע תוגש ארוחת צהריים עשירה כיד המלך וסיום הש"ס ע"י הלומדים יתקיים במעמד המרכזי בהשתתפות גדולי ישראל שליט"א בתופים ובמחולות, שירה וזמרה לכבוד גומרה של תורה ולכבוד אלו שיקבלו על עצמם להצטרף עתה למסיימי הש"ס בעוד שבע שנים.

הרעיון התקדימי של המעמד מבוסס על דברי קדשו של מרן ה'שדי חמד' זצ"ל שהרחיב בחשיבות לימוד הש"ס בשותפות שנחשב כאילו כל אחד סיים את כל הש"ס, וכך כתב בספרו: "ומצווה שעושים אותה הרבה בני אדם בשותפות, כל אחד נוטל שכר כאילו עשאה כולה לבדו. ומטעם זה נוהגים כל בית ישראל לעשות חברת ש"ס ומחלקים הש"ס בין כמה בני אדם שכל אחד לוקח מסכתא אחת ועושים סיום פעם אחת בשנה. ושורת הדין נותנת שיטול כל אחד שכר טוב כאילו למד כל הש"ס כולה".

מפיקי האירוע אמרו ל'כיכר השבת' כי "הכרטיסים למעמד האדיר - הולכים ואוזלים וכדאי להזדרז ולהירשם בהקדם ממש", לטענתם, "מאות כבר נרשמו וקווי הטלפון במוקד ההרשמה - לא מפסיקים לצלצל".

הצטרפו לבית המדרש הגדול בעולם - לחצו כאן

או התקשרו לטלפון 3140*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר