"ביזו אותי"

חרדי עוכב בידי אנשי אבטחת אישים: "הפשיטו אותי"

מאבטחי השר צחי הנגבי היושב שבעה על מות אימו, עיכבו היום צעיר חרדי שהתעניין האם ראש הממשלה צפוי להגיע לנחם: "הגעתי מתוך סקרנות. הם השפילו אותי", אמר (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
מאבטחי ראש הממשלה, אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Keren Freeman/Flash90)

חרדה מוגזמת? מאבטחי השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ צחי הנגבי עיכבו היום (שני) לתשאול ממושך במשך כשעה צעיר חרדי.

הצעיר עוכב לאחר שהתעניין אצלם האם ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להגיע הערב לנחם את השר על פטירת אמו, חברת הכנסת לשעבר גאולה כהן ע"ה.

הצעיר החרדי, כמו סקרנים רבים אחרים לרחוב הנשיא יצחק בן צבי 96 בהרצליה פיתוח, הבית בו יושב השר צחי הנגבי שבעה על פטירת אמו.

בן הישיבה הצעיר ניגש ושאל בנימוס האם נתניהו צפוי להגיע הערב לנחם, בתגובה הם עיכבו אותו לתשאול ממושך, לפי הערכות הם חשדו כי הצעיר מתכוון לבצע מעשה נגד ראש הממשלה.

לאחר כשעה שוחרר. בשיחה עם 'כיכר השבת' סיפר, "הגעתי מתוך סקרנות כדי לראות את נתניהו לאחר ששמעתי שמועות שראש הממשלה צפוי להגיע כבר הערב. לא היו לי שום כוונות אחרות. הם ביזו אותי הפשיטו אותי".

"הם לקחו לי את הנייד ועברו הודעה הודעה, על שיחות נכנסות. אמרו לי שמזמינים ניידת שאהיה כל הלילה במעצר וככה אני יאמר אמת. הושפלתי לצערי הגדול. לאחר ויכוח בין השומרים הם עזבו אותי".

יחידת 'מגן' המאבטחת מטעם משרד ראש הממשלה המאבטחת את שרי הממשלה, לא הגיבו לפניית כיכר השבת.

תגובת השב"כ: "הערב במהלך אירוע מאובטח הגיע הצעיר שבנדון לכניסת הקהל. בתשאול ראשוני שבוצע לנדון עלו סתירות ושקרים בגרסאותיו באשר לנסיבות הימצאותו במקום, והוא עוכב. בסיום הליך הבדיקה שוחרר הצעיר מהמקום. כלל פעולות האבטחה בוצעו נוכח הצורך המקצועי ובהתאם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר