סאגה שלא נגמרת

הזוי: תושבי אחיסמך נאלצים להתפלל באוהל

תושבי אחיסמך נאלצים לסבול שוב, לאחר שסוף סוף הם נכנסו לדירה שלהם לאחר שנים של עיכובים. כעת, הם נאלצים להתפלל באוהל החשוף לפגעי מזג האוויר הקשה (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר הרבה שנים, זכו תושבי שכונת 'גני איילון' באחיסמך שבלוד לקבל את המפתחות לדירה, אך הם נאלצים להתפלל בתוך אוהל במזג אוויר קשה ומסורבל - ללא פיתרון הנראה באופק והם מתחננים ל... קרוואן.

שכונת 'גני איילון', באחיסמך החלה להתאכלס לפני מספר חודשים בעיקר בתושבים מהמגזר הליטאי, במשך תקופה ארוכה הם נאלצו לנדוד מדירה לדירה וממקום אחד למשנהו כדי לזכות בזכות הבסיסית - להתפלל.

אחד התושבים מספר ל'כיכר השבת': "לאחר שכלו כל הקיצים, נטלו נציגי הציבור במקום יוזמה והקימו אוהל שישמש באופן זמני כבית כנסת ומקום לימוד".

"האוהל נבנה בהידברות עם העירייה המבינה את המצוקה, אך פתרון זה הוא לזמן קצוב עקב המחסור בתשתיות מים וכדו' באוהל ועלותו הגבוהה מדי חודש".

שרת השיכון ומקלב מתחייבים לתת טופס 4 לתושבי אחיסמך - לפני כחצי שנה

התושב מסביר: "מה שאנחנו מבקשים זה לקבל מבנה יביל (קרוואן), שיוכל להכיל מקום ראוי לתפילה, הבנו מראש העיר יאיר רביבו שהוא מעוניין בכך, אך נסיון העבר מורה שעד שלא יניחו את המבנה בשטח הכל עוד עלול להשתנות".

"אנו עדיין משתדלים לשמור על אופטימיות באשר לרצינות העירייה לאישור המבנה".

התושב מציין עוד, "כי יש צורך חיוני נוסף שחסרונו מקשה מאד על התושבים, והוא העדר התחבורה הציבורית מהשכונה לריכוזים החרדיים בארץ. גם בזה פועלים הנציגים המקומיים מול הנציגות הארצית ומשרד התחבורה לקדם ולזרז ככל האפשר אישורים לקווים חדשים".

צורך חיוני נוסף שחסרונו מקשה מאד על התושבים, הוא העדר התחבורה הציבורית מהשכונה לריכוזים החרדיים בארץ. גם בזה פועלים הנציגים המקומיים מול הנציגות הארצית ומשרד התחבורה לקדם ולזרז ככל האפשר אישורים לקוים חדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר