הפרשה ב"סמינר"

האזנת סתר גילתה: רמתי חשוד בעבירות חמורות

מעצרו של מנהל סמינר 'באר מרים' אהרן רמתי הוארך שוב, תוך הוראה של השופט לסיים בהקדם את החקירה בפרשת ה'כת' המדוברת. בדיון נחשפה האזנת הסתר שביצעה המשטרה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אהרן רמתי, לאחר מעצרו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרשת הסמינר שהפך ל'כת': מעצרו של אהרן רמתי הוארך היום (שני) בשלושה ימים נוספים, על רקע עבירות חמורות נוספות בהן הוא חשוד, שהתגלו על ידי האזנות סתר.

חקירת הפרשה, שנחשפה לפני כשבועיים, צפויה להגיע ככל הנראה לסיומה כבר בימים הקרובים, זאת משום שבית המשפט הורה למשטרה לפעול לסיום החקירה בהקדם האפשרי.

המשטרה, שביקשה להאריך את מעצרו של רמתי בחמישה ימים, חשפה בבית המשפט כי עד כה נגבו 103 עדויות ונעשו 15 עימותים, וכן שחוקרי המשטרה החזיקו בדעה כי ניתן כבר לסיים את החקירה, אך בפרקליטות נפגשו עמם וביקשו לבצע עוד פעולות חקירתיות.

בנות 'באר מרים', בכניסה לסמינר

מנגד, לפי סנגוריו של רמתי, עורכי הדין שמעון קוקוש ואילן כהן, העבירות המיוחסות לרמתי אינן מבוססות כלל, וכל מה שקרה בשבועיים האחרונים הוא "פסטיבל תקשורתי, ותו לא".

"אין מתלוננת נגדו, מה גם שהמדוברת היא בגירה ואיננה בסמינר למעלה מארבע שנים. הוא (רמתי) מכחיש זאת לאורך כל הדרך. יש סעיפי עבירה, אבל רק עם ססמאות. החקירה מיצתה את עצמה, ואנחנו מבקשים לשחררו למעצר בית", טענו.

אלא ששופט בית משפט השלום בירושלים אלעזר ביאלין קבע: "העבירות הללו נתמכות גם בשיחות האזנת סתר שביצעה המשטרה. בשלב זה, חלק ניכר מפעולות החקירה הן בנות שיבוש, לכן מעצרו יוארך עד ה29.1".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר