קרם ידיים יגרום לחיים שלכן להיות יפים יותר; הנה איך

יש לנו שפופרת אחת בכל מקום כי אנחנו לא יודעות מתי תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של החורף - היובש (אוקיי, לאחר השפעת) תטריד אותנו. כעת מסתבר שלקרם ידיים יש כמה שימושים נוספים (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מהו המוצר השימושי ביותר בחורף? תשובה נכונה: קרם הידיים. יש לנו שפופרת אחת בכל תיק, אחת על השולחן בעבודה ואחת ליד המיטה. אנחנו פשוט לא יודעות מתי תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של החורף - היובש (אוקיי, לאחר השפעת) תטריד אותנו ומוכנות מראש לכל סדק או אדמומיות.

לאחר המריחה, אין ספק שתחושת הרכות והגמישות של הידיים נפלאה ומסתבר, שלקרם ידיים יש למעשה מספר שימושים נוספים. חלקם די מובנים מאליהם וחלקם מוזרים ומפתיעים למדי. אבל כולם, ללא יוצא מן הכלל, "עושים את העבודה". הנה כמה דוגמאות:

1. תיקון המראה והתחושה של קצוות מפוצלים בשיער

אם תמשחו מעט קרם ידיים על הקצוות היבשים של מחלפות ראשכן, תוכלו להיפטר מהם. רק שימו לב לא להגזים, כן?

2. טיפול בחשמל סטטי בבגדים

החצאית נדבקת לגרביון ומסרבת לעמוד בפני עצמה, בגלל חוטי חשמל סטטי טורדניים? ובכן, אם תשפשפו קרם ידיים על הידיים ואז על החצאית, החשמל הסטטי יעלם.

3. הסרת איפור בדרכים

כולנו היינו שם. כתם של מסקרה צץ מתחת לעין ואין מסיר איפור בהישג יד (עם כל הכבוד לתיק המצויד שלנו, מקומו של מסיר האיפור הוא בבית, גם לנו יש גבולות). עם זאת. אם תטפטפו מעט קרם ידיים על המפגע ותנגבו אותו בעדינות - המסקרה תיעלם והבעיה תיפתר.

4. תחליף לשמן לציפורניים

אם הציפורניים שלכן זקוקות לקצת שמן משקם, לכו על קרם הידיים. כמובן שהוא לא יהיה יעיל כמו שמן, אבל כאופציה זמינה וזמנית הוא שווה ניסיון.

5. הסרת טבעות תקועות

אוי, הבהלה העצומה שתוקפת אותנו כשאנו לא מצליחות לשחרר את הטבעת מן האצבע בסוף יום גורמת לנו להרגיש קלסטרופוביות לרגע. אבל אם תשתמשו בעזרה נדיבה של קרם ידיים, החמודה הזו שקיבלתן לחתונה אמורה להחליק מידכן בקלות.

6. הברקת נעליים

אוקיי, זהו בהחלט טריק יוצא דופן. דמיינו את הסצנה: אתן בדרך לפגישה או ראיון חשוב ואתם מביטות מטה ומגלות שהנעליים שלכן נראות אפורות ומהוהות (והן לא נרכשו בצבע אפור). מרחו מעליהן קרם ידיים כמו מבריקון נעליים ותראו איך הן יראו נפלא. והעיקר, שיהיה בהצלחה בראיון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית