פריד וריבו בהופעת הענק של ספר התורה המהודר ביותר בעולם

תחת הכותרת "התורה היא של כולם" התקיים טקס הכנסת ספר התורה שלמעלה מ-150 אלף יהודים נטלו חלק בכתיבתו, ועם הופעת ענק של אברהם פריד וישי ריבו (חדשות המוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חיים טויטו)
בתחושת התרגשות של מצווה התכנסו כאלף איש לחגוג בשמחת התורה לרגל סיום כתיבת ספר התורה המהודר לטובת כלל ישראל תחת הכותרת "התורה היא של כולם", כאשר ספר התורה עצמו יוכנס ברוב פאר והדר לציון הרשב"י במירון.
המיזם המיוחד היה לאחר שמס' יהודים קיבלו החלטה להוסיף זכויות לעם ישראל ולכתוב ספר תורה על פי מיטב ההידורים, גם כאלה שלא נראו בעבר, וכל זה על מנת לזכות את עם ישראל. אחד מההידורים שאומצו בספר התורה היה כתיבתו על גבי קלף עשוי מעגל צעיר שנשחט כהלכה – דבר אשר קשה להשגה ומהווה הידור רב על פי ספרי הקדמונים.
לאחר ההחלטה על כתיבת ספר התורה נשכר סופר סת"ם ירא שמים שגדולי ישראל סמכו את ידיהם עליו ובמשך שנים נכתב ספר התורה ע"פ כל ההידורים ההלכתיים. בשבועות האחרונים השתתפו גדולי ישראל שליט"א בכתיבת אות בספר התורה המהודר.
כעת, עם סיום כתיבת ספר התורה, התקיים האירוע בהשתתפות המוני בית ישראל. לאחר כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה, התקיים ערב יוקרתי ומיוחד לכבודה של תורה בשילוב סעודת מצווה מפוארת ויוקרתית עם תפריט גורמה בכשרות מהדרין מלווה בהופעת ענק של גדול הזמר החסידי אברהם פריד יחד עם הזמר והיוצר ישי ריבו בניהולו המוסיקלי של המנצח יובל סטופל.
על ההפקה כולה ניצחה חברת 'צבעים הפקות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר