אירח את הרב דויטש

הגרמ"ד סולובייצ'יק מתאושש מחוליו • האזינו

כך נשמע ראש ישיבת בריסק הגאון רבי משולם דוד הלוי סולוביייצ'יק, שעולם הישיבות העתיר לרפואתו לפני מספר שבועות • האזינו לביקור הגרב"ש דויטש בביתו החדש (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
כך נשמע ביקור הגרב"ש דויטש בביתו (תמונות: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אמש (ראשון), סמוך לחצות הלילה, הגיע הגאון רבי ברוך שמואל הכהן דויטש, ממנהיגי 'הפלג', למעונו החדש של ראש ישיבת בריסק הגאון רבי משולם דוד הלוי סולוביייצ'יק, בשכונת גבעת משה בירושלים, לביקור מיוחד.

כזכור, לפני כחודשיים שררה דאגה רבה בעולם התורה, בעקבות מצבו הרפואי הקשה של הגרמ"ד, זקן ראשי הישיבות.

עם התאוששותו, לאחר שחרורו מבית החולים, הוא עבר להתגורר בביתו החדש שברחוב עלי הכהן, כאשר מלבד השיעורים המתקיימים על ידו מדי יום, קבלת הקהל והביקורים בביתו טרם חזרו לסדרם.

אמש, במהלך ביקורו של הגרב"ש דויטש, שוחחו השניים ארוכות בדברי תורה ובענייני השעה. בין היתר נזכרו הרבנים בתקופת לימודו של הרב דויטש בישיבת בריסק, כשהמארח מציין בפני הנוכחים בחדר שהגרב"ש היה מראשוני וטובי בני הישיבה לדורותיה.

הגרב"ש מצידו ציין בפני הרב סולובייצ'יק כי בתקופה זו סיים את מסכת ערכין, כאשר ספרו של זקן ראשי הישיבות, 'שיעורי רבנו משולם דוד', לא מש משולחנו כל ימי לימודו במסכת זו.

הרב דויטש אף אמר לראש ישיבת בריסק: "כולנו שואבים חיזוק מכוחותיו של ראש הישיבה, בהמשך הרבצת התורה", בציינו כי הוא "בבחינת מקום הארון, למעלה מן המידה". הגרב"ש הוסיף, כי הוא מצפה לשלומו ולבריאותו במהרה ממש.

האזינו להקלטה מהביקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר