מצוקת הדיור

בהוראת האדמו"ר: חסידי באיאן רוכשים דירות בעמנואל

קבוצת הרוכשים הגדולה ביותר בהיסטוריה של עמנואל, יצאה לדרך בברכת האדמו"ר מבאיאן. המשב"ק נאם בכינוס מיוחד לחסידים שקרא לנצל את ההזדמנות למגורים בדרך החסידות (נדל"ן)

(צילום: שמואל דריי)

מצוקת הדיור הקשה במגזר החרדי, הביאה להקמת הקריה החסידית בעיר עמנואל, בברכתו של האדמו"ר מבאיאן שרבים מחסידיו השתתפו באירוע הקשת הקריה במוצ"ש האחרון.

הרב דב רבינוביץ, משב"ק האדמו"ר אמר בכינוס כי "כשהייתי אצל האדמו"ר כל האוירה הייתה מאוד מרוממת, וכלשונו "לא מדובר בחומר ובלבנים", האדמו"ר אמר שזהו המקום הנכון להתיישב ואף התבטא שבעבר בביתר היו הרבה יותר קשיים והיה בגדר חלום".

"האדמו"ר בירך שיהיה בהצלחה גדולה, ואף הוסיף שנדאג לכל הצרכים של הציבור. במוצ"ש כשעברנו אצל האדמו"ר הוא בירך שיהיה בהצלחה גדולה ובירך שנבוא אל המנוחה ואל הנחלה".

הרב יעקב לודמיר, חבר ועדת הדיור של חסידי באיאן. אמר בדבריו כי "הדירות לא יוזלו בישראל! תבדקו כשהתחלנו עם מודיעין מכרו דירות בחמש מאות אל"ש, דירת 5 חדרים עם מעטפת, כיום הדירות שוות מליון מאתיים. בקרית גת לפני שבע שנים עלה חצי מיליון שקל, היום הדירות שוות מיליון".

"סיפורים על הוזלת מחירי הדיור יש כל הזמן, אך הם פשוט לא נכונים. גזירת הדיור לא שייכת לבאיאן היא לא בעיה חסידית, היא בעיה כללית, כל המדינה יקרה, אנחנו חושבים איך ניתן לעזור לעצמינו. אני אומר לכם את זה כי יש המון דמיונות שמחירי הדיור יוזלו - לא כך היא".

עו"ד אלקנה הולצר, המלווה את הפרויקט מטעם החסידות טען כי "קהילות רבות מבקשות להצטרף לפרוייקט. משרד השיכון תיקצב 7 מיליון שקל בשביל כביש הגישה החדש. כשרואים את ההתלהבות של יזמים פרטיים המהמרים להשקיע במקום, ניתן להבין את הפוטנציאל האדיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר