למרות ריבוי החולים

הוחלט: היישוב טלז סטון לא ייכנס לסגר כללי

במקביל להמתנה לתוצאות הבדיקות שערך משרד הבריאות לחמש משפחות מטלז סטון, ישוב בו כבר ישנם 8 חולים, הוחלט לא להטיל בשלב זה סגר כללי על התושבים (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
טלז סטון (צילום: יצחק בן זקרי)

פרסום ראשון: מסתמן, כי החששות שהערב (שני) ייכנסו כלל תושבי קריית יערים - טלז סטון לבידוד, בשל ההידבקות ההמונית ביישוב החרדי - לא יתממשו.

לאחר פרסומים על כך בכי התקשורת, נמסר מהמועצה, כי היא וומשרד הבריאות, יחד עם פיקוד העורף, קיימו היום דיונים החל משעות הבוקר, ו"לאחר מכלול הנתונים שעלו, הוחלט שאין שינוי בהוראות שניתנו עד היום ממשרד הבריאות, שאלו שהיו בקרבת החולים יכנסו לבידוד".

"בשלב זה הוחלט", כאמור, "שאין סיבה להטיל סגר על קרית יערים יותר משאר ערי הארץ, המועצה ומשרד הבריאות ימשיכו לקיים דיונים כל העת בהתאם להתפתחויות".

כזכור, בשעות הבוקר הגיעו אנשי משרד הבריאות לקחת בדיקות מחמש משפחות מקומיות, שעל פי החשש נגועות בנגיף ה'קורונה', זאת אחרי שבעה חולים מאובחנים, בהם אישה אחרי לידה.

אחד מראשי היישוב מספר ל'כיכר השבת': "הבוקר נלקחו הבדיקות, וכפי שאנחנו שומעים המצב לא מזהיר במיוחד. הדיבור הוא, שיכול להיות שטלז סטון תיכנס להסגר".

"חשוב לי לציין, שההדבקה קרתה בגלל אורחת שהגיעה אלינו ליישוב מצרפת, ולא נכנסה לבידוד - בגלל שלא היו הוראות ממשרד הבריאות . לכן חשוב להעביר את המסר: אנשים שחוששים שהם נגועים - שייכנסו מיד לבידוד".

תושב אחר בטלז-סטון אומר בזעם ל'כיכר השבת': "זו פשוט חוצפה. הכל קרה בגלל שאנשים לא נזהרו, ופשוט שיבשו לנו את החיים".

"אחרי שהכל יסתיים, אנחנו נתבע אותם באופן פרטי - על שיבוש החיים שלנו", הוא מצהיר בתסכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר