צפו בשמחה

בסוס ועגלה: כך נערכה החתונה הירושלמית

חתונה מקורית ושמחה נערכה הערב בירושלים. החתן, תושב חו"ל, החליט להקדים את החתונה בשל החשש מהתפשטות נגיף ה'קורונה', וכך נערכה החתונה בפאר והדר. צפו (קורונה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון (קרדיט: רותי דביר))

עם סוס ועגלה: משפחה חרדית משכונת רמות שבירושלים שחתונת ביתם תוכננה לשבוע הבא, הקדימו את האירוע בשל החשש מסגר כללי וערכו את החתונה היום (שני) בביתם המפואר - בשכונת רמות בבירה.

ברחובות החרדיים - זה כבר לא מחזה נדיר, רק ביממה האחרונה נערכו עשרות החתונות במגזר החרדי בבתים ובחצרות כאשר חלקם הגדול ללא תשלום בבתים שנתרמו על ידי הדיירים.

החתונה היום (שני), הייתה חתונה של חתן המתגורר בחו"ל, כשהאטרקציה המרכזית באירוע הייתה סוס וכרכרה שהובילו את השושבינים.

"אם כבר חוזרים לתקופת החתונות בבית אז שיהיה אותנטי עד הסוף", אומר אחד מבני המשפחה בשיחה עם 'כיכר השבת', "האירוע היה שמח באופן יוצא דופן ומרגש במיוחד. מסתבר שאפשר לקיים חתונה ברמה גבוהה ובשמחה גדולה גם בלי אולם״.

הזמר והיוצר עמירן דביר, דוד הכלה, הופקד על החלק המוזיקלי והקפיץ את האורחים שנכנסו ויצאו בקבוצות מהבית כדי להתאים לנוהלי משרד הבריאות (איסור התכנסות מעל עשרה בני אדם), כשמידי פעם מצאו את עצמם הזוג הטרי רוקדים ברחוב הסמוך לדירה כדי שאורחים נוספים יוכלו להצטרף למעגלי הריקודים.

בין האורחים בחתונה נצפו גם שכני משפחת הכלה, אנשי התקשורת מני גירא שוורץ ואבי בלומנטל שפרסם בטוויטר ביקורת נוקבת על מדיניות הכניסה החופשית לנתב״ג וכתב: "‏ישראלים רבים חזרו היום ואתמול מחו״ל. אף גורם לא מבקש למדוד להם חום, לוודא שלא יעלו על תח״צ, לבדוק היכן ישהו בבידוד, הם מגיעים ללא מסכות ללא כפפות ככה. אינספור נשאים פוטנציאליים. העיקר איכון סלולארי ודיבורים על סגר. פשע בחסות המדינה", סיים בלומנטל בכעס את דבריו.

'כיכר השבת', פנה אל משרד הבריאות, כדי לקבל את תגובתו, אך עד לפרסום הכתבה לא נמסרה התגובה. לכשתגיע - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר