בהוראת הממשל והאדמו"ר

סאטמר סוגרת את המוסדות; אברכי ויז'ניץ מונסי יקחו את התפילין הביתה

כל המוסדות של סאטמר נסגרים, בהוראת האדמו"ר לאחר שיחה עם הממשל. בויז'ניץ מונסי סגרו גם כן את המוסדות ובתי הכנסת, והאברכים נקראו לקחת את התפילין לביתם (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: Creidt: Y. Sandik)

לאחר שמספר הנדבקים בנגיף ה'קורונה' עלה משמעותית בימים האחרונים ברחבי ניו יורק, החליט האדמו"ר מהר"א מסאטמר על סגירת כלל המוסדות של החסידות למשך 15 ימים.

ההחלטה כוללת את כלל בתי המדרש של חסידות סאטמר, תלמודי תורה, בתי ספר, ישיבות ומקוואות, והיא התקבלה לאחר שיחת טלפון שהתקיימה במהלך הלילה בין גורמים בממשל הנשיא טראמפ לבין כמה מהאדמו"רים בארה"ב שאחראים על עשרות אלפי בני אדם.

במודעות שהוציאו בסאטמר נכתב כי בעקבות סכנת ההידבקות הציבור נקרא להישמע באופן מלא להוראת הרשויות בנושא נגיף הקורונה, וכי חלה על כל אחד ואחד החובה לדאוג לכך שהנגיף לא ימשיך להדביק אנשים נוספים.

בתוך כך, אמש דאגו בסאטמר להבאת צוות מיוחד על מנת לחטא את חדרו של האדמו"ר, זאת לקראת המשך שהותו של הרבי במעונו, ולאחר שחסידים שהו במקום במסגרת קבלת הקהל שערך.

יצויין כי בחסידות ישקלו לאחר 15 ימים את צעדיהם, ולא מן הנמנע שההחלטה של האדמו"ר תוארך עוד.

המודעה על סגירת מוסדות סאטמר

גם האדמו"ר מויז'ניץ מונסי הורה על סגירת כלל המוסדות שתחת אחריותו עד להודעה חדשה, בשל התפשטות הנגיף.

במודעה שהוציאו בחסידות נקראו מאות האברכים להגיע אל בית המדרש על מנת לקחת את שקית הטלית והתפילין הביתה, ובשעה 12 בצהריים שעון ארה"ב בית המדרש ננעל על מנעול ובריח.

המודעה בויז'ניץ במונסי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר