דיון דרמטי, כעת

האישור לתפילה במנין עשוי להשתנות בקרוב

ראש הממשלה מכנס בשעה זו דיון נוסף אודות המשך התפשטות נגיף הקורונה, והצורך האפשרי בהחמרת ההגבלות; ראש שירות הבריאות סבורה, כי יש לאסור תפילה במנין (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת (רביעי) דיון בנושא התפשטות הקורונה, במסגרתו נבחנים כיווני פעולה נוספים למלחמה בנגיף, בהם הגברה של אכיפת הוראות הבידוד והטלת הגבלות חדשות.

על פי דיווח ב'הארץ': ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופסור סיגל סדצקי, סבורה כי האישור לכנס מניין לתפילה אינו רצוי מבחינה רפואית, ועל כן הוא עשוי להשתנות בקרוב.

תפילה ברחבת ישיבת חברון, השבוע (צילום: כיכר השבת)

בדיון הדרמטי, שעל רקע הנסיבות מתקיים באמצעות שיחת וידאו, במשרד ראש הממשלה בירושלים, משתתפים גם שר הבריאות, שר הביטחון, השר לביטחון פנים, ראש המל"ל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, מפכ"ל המשטרה, ראש רשות החירום הלאומית (רח"ל) וגורמים נוספים.

כזכור, אמש מסר נתניהו הצהרה בה הודיע על צעדים נוספים שיינקטו: הגברה דרמטית באיתור החולים ובידודם, הגדלה במספר הבדיקות ותגבור בתי החולים לטיפול בחולים קשים.

"להתעורר: שמרו על המרחק, שמרו על מרחק שני המטרים זה מזה. כל ההגבלות לא יעזרו, אם לא תהיה משמעת ואחריות מצידכם", הפציר ראש הממשלה באזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר