מחוץ לביה"ח

אחות חדר מיון בבית החולים הדסה נדבקה

אחות בחדר המיון של בית החולים הדסה עין כרם נדבקה בעת שהייתה במסיבה בה שהו מספר חולים מאומתים. מצבה קל. בנוס, סגן ראש שירותי הבריאות נכנס לבידוד ביתי (קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בדיקות חום בכניסה להדסה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר, כי אחות חדר המיון אשר חשה ברע נמצאה חיובית לקורונה. מתחקיר מיידי עלה כי נדבקה במסיבה בה השתתפה עם מספר נדבקים נוספים.

האחות מטופלת במתחם למחלות מתפרצות הממוקם בנפרד ממחלקות ומבניין בית החולים ומצבה קל. במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה.

מבית החולים הדסה נמסר בתגובה, "הדסה רגישה מאד לבריאות הצוות והמטופלים של בית החולים, אנשינו מקפידים על בדיקת החום לכל נכנסי בית החולים - כולל אנשי הצוות. כל מי שמגיע מאיזור נגוע או עם חום, לא נכנס לשערי הדסה.
הדסה יצאה למבצע ענק של סיקור אוכלוסיה החולה בקורונה בכל רחבי הארץ, יחד עם משרד הבריאות ומד״א ובשילוב סטודנטים מתנדבים, מגדילים לעין ארוך את מיפוי החולים בקהילה כדי שאפשר יהיה לשחרר את המשק לחזור לעבודה".

במקביל פרסם משרד הבריאות, כי בעקבות דיון בבית משפט שבו נחשפו 3 עובדי משרד הבריאות לאדם החולה בקורונה- העובדים יכנסו לבידוד.

מבין העובדים שנחשפו נמצא גם סגן ראש שירותי בריאות הציבור ד״ר אודי קלינר יחד עם עוד 2 עובדי משרד הבריאות שיכנסו לבידוד .

ד״ר קלינר ושאר הצוות הקפידו לפעול ולעבוד רק על פי ההנחיות של המשרד. כמו כן במשרד מדגישים כי עו״ד אורי שוורץ היועמ״ש של המשרד לא היה בדיונים ולא נחשף, לכן ממשיך פעילות כסדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר