הנגיד האמריקאי הגיע לישראל ישר לבידוד

נגיד חסידי אמריקאי החליט כי הוא מעדיף להיות בישראל בזמן המגיפה, לצורך כך הוא איבזר עבור בני משפחתו דירת בידוד מפנקת בצפת בה הוא שוהה עם כל בני משפחתו (קורונה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

בהלת נגיף הקורונה: נגיד חרדי מוכר מחסידות מפורסמת, המתגורר בארצות הברית, הגיע בימים האחרונים עם רעייתו וילדיו בטיסה פרטית לארץ ישראל.

עם נחיתתם בארץ, נסעו בני המשפחה היישר לבידוד למשך שבועיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות - בווילה ששכרו בצפת אותה הכינו ציידו וארגנו, עם כל הפינוקים שרק אפשר לתקופה הקרובה.

ע"פ הדיווח של איש התקשורת מני גירא שוורץ, הנגיד הבין שבארץ ישראל יותר בטוח כרגע מארצות הברית לאור העובדה שבישראל מחמירים יותר מבארה"ב בהנחיות והגבלות שהטיל משרד הבריאות איך להישמר ולהתמגן מפני נגיף הקורונה.

גורם המעורה בפרטים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בני המשפחה הזאת עשו בשכל וחשבו קדימה מעבר לשבועיים, ישראל לכאורה תהיה בטוחה מהר יותר מארה"ב‏".

לדבריו: "יהודים בארה"ב מבינים את הבעיה הקשה שנקלעו אליה, בעקבות זאת שלא הוטלו שם הגבלות כלשהן בחודש האחרון ורק בימים האחרונים הרשויות התעוררו והודיעו על הגבלות כאלה ואחרות בכדי למנוע את התפשטות הנגיף וזה הסיבה שיש שמה מוקדי הידבקות המוניים".

"לכן מי שיש לו את האפשרות כמו הנגיד הזה שעליו אנחנו מדברים - ארז את כל משפחתו שם אותם על מטוס פרטי והביא אותם לארץ, כשהוא דאג מראש לשכור וילה מבודדת וסגורה בצפת שיהיה בה אוכל ושיהיה נקי לפסח".

לסיום הוא אומר: "הוא מעדיף לעבור את התקופה כאן בארץ מאשר בארה"ב. בארץ ישראל הוא מרגיש יותר בטוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר