בעירייה נערכים

בהלת הקורונה: האם יטילו סגר על ירושלים?

ראש העיר משה ליאון אומר כי הוא מאמין שיודיעו על הטלת הסגר בעוד יומיים, אך אי אפשר לסגור לחלוטין את ירושלים • "אנחנו נמצאים בימים קשים ולצערי זה הולך להחריף" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

העיר ירושלים נערכת לקראת הסגר שיוטל על העיר - במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. כך עולה משיחת עדכון שערך היום (רביעי) ראש העיר משה ליאון עם כתבים.

"אנחנו נמצאים בימים קשים ולצערי זה הולך להחריף", אמר ליאון שסיפר כי היום התעסקו בעיקר בשאלות סביב ההסגר. "בשוטף אנחנו בעיקר מתעסקים בנושא של הקשישים שלמרות שהם לא חייבים להיכנס לבידוד אנחנו עושים הכל כדי שהם יישארו בבתים שלהם".

ליאון סיפר כי הם "עוזרים להם עם מתנדבים שונים, על מנת להקל עליהם בכל מה שקשור להסגר שלהם. זו הזדמנות שאתם תעזרו לנו שכמה שיותר אנשים יישארו בבית. כמה שפחות יצאו החוצה, כמה שפחות יגרמו להדבקות, כי רוב האנשים לא יודעים שהם נשאים של הוירוס".

ליאון באולפן כיכר השבת

הוא הדגיש, "אין ספק שאם יהיה הסגר, לכשיהיה אני מאמין שזה יהיה ביומיים הקרובים, אי אפשר לסגור את העיר באופן מוחלט. המטרה היא שאנשים לא יצאו מהבתים".

"אנחנו ערוכים להסגר, התפקיד שלנו להמשיך לספק שירותים חיוניים. מי שאמור לאכוף את ההסגר זו המשטרה, היא אמורה להסתובב ברחובות ולשאול את האנשים למה הם בחוץ".

בינתיים אמר ליאון, "חנויות, מכולות ובתי מרקחת ימשיכו רגיל וכל השירותים החיוניים ימשיכו כרגיל, בינתיים לא קיבלנו הנחיות אחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר