שותפים בצוואתו של הצדיק וזוכים בהבטחתו!

כל התורמים בהגרלה המקיימים צוואתו של רבי ישעי'לה יזכו לקמיע הקדוש

תשורה מיוחדת ויקרת ערך לכל התורמים להגרלה - הקמיע הקדוש של רבי ישעילה אשר נכתב בקדושה ובטהרה במיוחד עם עבור התורם ומסוגל ביותר לעתות סכנה (הגרלה)

ר' ישעיה קרסטירער (צילום: יח"צ)

אין בית שלא מדובר בו בימים אלו על הגרלת הענק של מוסדות מעיין הישועות- ר' ישעילע'ס גאסט הויז הנערכת בימים הקרובים. מעבר להגרלת הבונוס ולהגרלה הגדולה, מעניק הארגון תשורה מיוחדת ויקרת ערך לכל התורמים- הקמיע הקדוש של רבי ישעילה אשר נכתב בקדושה ובטהרה במיוחד עם עבור התורם ומסוגל ביותר לעתות סכנה ולקשיי פרנסה לישועה, להגנה ולשמירה אמתית. הקמיע הקדוש והידוע ביותר בסגולותיו הנפלאות יינתן בהקדשה אישית לכל אחד מהתורמים ויגיע במיוחד עד לביתו.

בנוסף, כל התורמים המקיימים צוואתו של רבי ישעילה יזכו לתפילה מיוחדת על ידי תלמידי חכמים השוהים בימים אלו בסמוך לקברו של הצדיק בהזכרת שמותיהם ובקשותיהם של כל אחד באופן אישי. וכבר ידוע כי תפילה על ציונו של הצדיק מסוגלת לישועות מופלאות בכל הנצרך, לניסים גדולים מעל דרך הטבע ולבקיעת שערי שמיים.

ההגרלה הגדולה נערכת על ידי מוסדות מעיין הישועות- ר ישעילע'ס גאסט הויז שבהנהלת ר' משה יוסף פרידלנדר שליט"א הפועל בכל ימות השנה ודואג לאירוח כיד המלך לבאים להשתטח על הציון של פועל הישועות רבי ישיעילה מקרעסטיר. הארגון מפעיל מערך הכנסת אורחים מופלא ביד רחבה ובנפש חפצה הכולל ארוחות עשירות ומגוונות, חדרי לינה מאובזרים היטב, בתי כנסת לתפילה וללימוד, מקווה טהרה ועוד. בפעולותיו אלו ממשיך הארגון את דרכו המופלאה של רבי ישעילה זיע"א שבמשך כל חייו היה עוסק בהכנסת אורחים ובדאגה לצורכי עם ישראל וכבר ידועים ברבים סיפורי נפלאות על כוחו של הצדיק וישועותיו הרבים בפרנסה וכפי שאמרו צדיקי אותו הדור כי מפתח הפרנסה מצוי בידו של רבי ישעילה.

עבור רבבות ישראל, לא מדובר בהגרלה גרידא אלא ובעיקר, בשותפות אמת עם צוואת הקודש של הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר שהפכה פלא והפלא לרבים: מופת ואות לישועה פרטית ובפרט בענייני פרנסה – לכל מי ששותף עם הצדיק כמובא בצוואתו להאכיל את אלפי ישראל ולהאיר פנים בנתינה ברוחב לב לכל דכפין ולכל דצריך. אלפים ורבבות מכל תפוצות ישראל מעידים נאמנה על אות ומופת, כאשר זכו לישועה פלאית בזכות התפילה בציון הקדוש של מי שנשא במשא צרתם של ישראל ועמל בכל כוחו להחיות רוח שפלים ולב נדכאים ולחלק מזון בשפע ובהרחבה לכל דכפין כאשר הגיד 'לשובע ולא לרזון'.

הגרלת הבונוס שנערכת בקרוב תיערך על פרס ענק וייחודי שיכין אתכם לחג הפסח עם תווי קניה ל'יש חסד' ע"ס 3,000 ₪, ערכת ענק לליל הסדר הכוללת צלחות סכום וכלי הגשה, כלי כסף, כרטיס אשראי טעון לרכישת ביגוד והנעלה ע"ס 3,000 ₪, עוזרת בית + חומרי ניקיון ועוד שלל מתנות בעזרתם תכנסו לחג הפסח כבני מלכים.

הגרלה זו הינה קדימון להגרלת ה-100 שתיערך במהלך החודש הקרוב על דירת פאר גדולה וחדשה במרכז העיר אשדוד כאשר כל ההכנסות הינם קודש לאחזקת ארגון החסד מעיין הישועות.

מצטרפים עוד היום ועושים רצון צדיק במספר 02-5004030 או באמצעות שליח שיגיע לבתיכם. מקיימים צוואתו וזוכים בהבטחתו! כנסו ל: dira100.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר