נדבק ב'רנטגן'?

ח"כ נוסף נכנס לבידוד: משה אבוטבול מש"ס

חבר הכנסת משה אבוטבול נאלץ להיכנס היום עם בנו לבידוד מוחלט, זאת משום שהתגלה שטכנאי במכון רנטגן בו שהו, הינו חולה בנגיף הקורונה. בכך עולה מספר הח"כים שבודדו - לחמישה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חבר הכנסת משה אבוטבול (ש"ס), ראש עיריית בית שמש לשעבר, נכנס לפני זמן קצר לבידוד, יחד עם בנו, מחשש שהם נדבקו בנגיף הקורונה.

הכניסה לבידוד נעשתה בעקבות הוראת משרד הבריאות מוקדם יותר היום (חמישי) שינהגו כך באופן מיידי כמו כל כל אלה ששהו איתם במערך ה-MRI של בית חולים שערי צדק לצד טכנאי רנטגן שהתברר כי נדבק בנגיף.

בכך עולה מספר חברי הכנסת שנכנסו לבידוד לחמישה, לאחר שגם השרים אריה דרעי וצחי הנגבי, והח"כים רם בן ברק ואלון שוסטר, השתתפו באירוע בקרבתו של אדם שהתגלה כחולה קורונה. בינתיים, תוצאות בדיקתם של יו"ר ש"ס דרעי ושל שוסטר הגיעו, והן שליליות.

מהמרכז הרפואי שערי צדק: "בבדיקה שנערכה לטכנאי רנטגן במערך ה MRI במרכז הרפואי שערי צדק, לאחר שהחל לסבול מסימפטומים קלים, התקבלה תוצאה חיובית לנגיף הקורונה".

נשיא 'שערי צדק', בראיון ל'כיכר השבת' (ניהול אולפן: יוחנן בלייך. גרפיקה ועיצוב: דבורה נוסבכר)

"עם קבלת תוצאות הבדיקה נערכה חקירה אפדימיולוגית רחבה ומהירה שבעקבותיה מופו כל המטופלים במחלקה שנחשפו והמידע הועבר למשרד הבריאות לטובת המשך החקירה ומתן הנחיות לכניסה לבידוד. גם אנשי הצוות שבאו במגע עמו הונחו להיכנס בבידוד".

"בנוסף, התברר כי הורה שתינוקו שוהה ביחידת ביניים אובחן כנשא הנגיף. לשמחתנו ההורה לא ביקר ביחידה אלא רק בשבוע שעבר ולא היה במגע רחב עם אנשים רבים זאת מכיוון שהיחידה ממוקמת במיקום צדדי הרחק מהמחלקות ובנויה מחדרים מבודדים זה מזה, דבר שהקטין משמעותית את רמת החשיפה".

"מיד עם קבלת המידע בוצע בשיתוף משרד הבריאות תחקיר אפדימיולוגי מקיף ומספר מצומצם של הורים ואנשי צוות שביקרו ביחידה במקביל לזמן ביקורו של האב הונחו להיכנס לבידוד".

ב'שערי צדק' הדגישו, כי ננקטים כל האמצעים למיגון הצוותים, בצורה המחמירה ביותר, במהלך עבודתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר