צפו בדברים

המגיד הליטאי בדברים נוקבים: "הכל יתמוטט, איטליה תיקבר ואז יתגלה המשיח"

הגאון רבי ברוך רוזנבלום, בדברים נוקבים בצל התפשטות נגיף הקורונה בעולם כולו ובישראל כשהוא מתייחס למצב החמור באיטליה כשלב לפני התגלותו של המשיח (עדכוני קורונה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מגיד המישרים, הגאון רבי ברוך רוזנבלום, בדברים נוקבים בצל התפשטות נגיף הקורונה בעולם כולו ובישראל.

הרב רוזנבלום ציטט את הגאון רבי אליהו אליעזר דסלר זצ"ל בספר מכתב מאליהו: "מלכות משיח צומחת ומתגלה מתוך מלכות אדום. שעל ידי חורבנה של מלכות אדום עולה ומתגלה מלכות שמים – ‘והיתה לה’ המלוכה’".

עוד מצוטט הרב דסלר: "חורבנה של אדום יבוא רק על ידי חורבן העולם הזה. כאשר מביא הקב”ה את העולם למצב שיסודות חיי העולם הזה יתמוטטו: השלווה תתערער, חיי הפרט יהפכו לחיי דאגה, פחד ויסורים, וכל העולם כולו יעמוד תחת אימת הרס וחורבן, אז יתגלה לעין כל, שהתרברבותו של אדום וגאותו על התקדמותו בכיבוש הבריאה, כביכול, מביאים רק לאבדון, אז יתגלה אורו של משיח – ‘ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו'".

"כי רק ע”י השגת ביטול ואפסות העולם הזה, מסוגלים בני אדם להתרומם ולראות במבט רוחני, ותתבטל מלכות אדום ואז יתגלה אורו של משיח".

הרב רוזנבלום: "כולם בלחץ. אין לך שלווה, מתפללים פה עשר שם עשר. אין שלווה. הרב דסלר אומר שחיי העולם הזה יתמוטטו חיי הפרט יהפכו לחיי דאגה אנשים לא יודעים איך יסיימו את החודש. כל העולם כולו יעמיד תחת הרס וחורבן ויתגלה שהתרברבותו של האדם וגאוותו מביאים לאבדון. אנחנו מסוגלים לעשות הכל מי מכיר שיש הקב"ה. הוא ימוטט את כל העולם".

"חתונות ב-30 איש, בר מצוות במניין מה הולך כאן? טייסים עפים למעלה כל היום, כולם למטה. אלפי אנשים הולכים לפטר אותם אין להם מה לאכול. אלפי מטוסים הכל עומד. אומר הרב דסלר: כשיתייאש באדם מלהשיג רצונותיו ותאוותיו אז יתגלה משיח".

ממשיך הרב רוזנבלום ומתאר מהיכן יתגלה המשיח: "איפה הוא יושב? אומרת הגמרא - משיח יושב בפתח של שערי רומי. למה שם? איפה שאדום תיקבר. ורק כל ידי ביטול ואפסות העולם הזה יסתכל האדם במבט רוחני".

"זאת מחלה מסוכנת מאוד. ההסגר מושיב את באדם בבית. לא אוכלים נבלות וטרפות אין חילול שבת. כולם שומרים שבת בשבת הקרובה".

"הכל הולך להתמוטט ואז יבוא מלך המשיח. חס וחלילה לפחד! המשיח יושב ברומא כי כל כלי המקדש הם מחזיקים בידיהם. להתחזק ב-100 ברכות. לומר פיטום הקטורת בכוונה זה עוצר את המגפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר