אחרי הטיש ההמוני

בהוראת הרבי: ת"ת 'תולדות אברהם יצחק' נסגר

לאחר שבשבת נערכו בבית המדרש 'תולדות אברהם יצחק' התפילות וה'טישים' כרגיל, בניגוד להנחיות, הורו היום בחסידות על סגירת בתי הספר ותלמודי התורה עד לאחר הפסח (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק (צילום: יהושע פרוכטר)

לאחר שבשבת האחרונה נערכו בבית המדרש 'תולדות אברהם יצחק' התפילות וה'טישים' כרגיל, בניגוד להנחיות משרד הבריאות, הורו היום (ראשון) מנהלי המוסדות של החסידות על סגירת כלל בתי הספר ותלמודי התורה עד לאחר חג הפסח.

במודעה שנתלתה בכניסה להיכל בית המדרש בשכונת מאה שערים תחת הכותרת 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' נכתב, כי בשל ווירוס הקורונה הלימודים יתחדשו לאחר חג הפסח, בברכת 'והסירותי מחלה מקרבך'.

על פי הדיווח, בעקבות הפרסום אמש על כך שבחסידות ערכו טישים ותפילות כרגיל, פנו הבוקר מספר גורמים מטעם משרד הבריאות למנהלי המוסדות וביקשו לסגור לאלתר את כלל הפעילות של בתי המדרש ותלמודי התורה, וזמן קצר אחר כך נתלתה המודעה.

יצויין כי כפי שדווח ב'כיכר השבת', בחסידות תולדות אהרן שבראשה עומד אחיו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, הורו כבר ביום חמישי האחרון על ביטול התפילות וה'טישים', לפי הנחיות משרד הבריאות, ובשטח אכן התקיימו מניינים של עד 10 מתפללים, תוך כדי שהאדמו"ר אף נשאר בביתו במהלך כל השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר