אזהרה מיוחדת מ-'פעמונים'!

אל תתפתו להלוואות חוץ בנקאיות

מודעה תמימה המציעה הלוואות לכל דורש בזמינות מידית יכולה לתפוס את עינכם הרעבה לכל זיק של כסף, אך משתבינו במה דברים אמורים, תברחו מזה לבד כמו מאש (הלוואות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חיים י', הינו סוכן נסיעות העובד תחת אחת החברות הגדולות מאוד בתחום. כמו סוכנים רבים, הוא מצא עצמו החל מלפני שבועיים באפס מעש. אין תעופה, אין פרנסה. הבעיה העיקרית שלו הייתה 6,000 ₪ שכירות שעליו לשלם בסוף החודש. וכשהוא נשאל מדוע אינו פורס את התשלום למשכיר, השיב, שהמשכיר שלו הוא בסך הכל אברך כולל המשכיר את דירתו בירושלים ושוכר דירה בעיר אחרת, כך שזה ממש לא אנושי לגלגל את הבעיה עליו.

מבלי שיהיו לו דודים או חברים במצב טוב ממנו, מצא עצמו חיים בולש בין דפי העיתון אחר פתרון כלשהו, ומה שהוא מצא הייתה מודעה תמימה המציעה הלוואות לכל דורש בזמינות מידית. המענה החביב מעבר לקו לא הסגיר שום מחשבה עוינת. תוך שעות ספורות קיבל לידיו 15,000 ₪ בפריסת החזרים מצוינת.

בשיחה עם מלווה 'פעמונים' באותו ערב הבין את אשר עולל לעצמו, וכשהתקשר לבקש להחזיר את ההלוואה, המענה כבר לא היה חביב כלל...

"הלוואות שוק אפור הן אסון. הן מוצעות לכל דורש במודעות נוטפות צוף המתפרסמות בכל העיתונים. כל הלוואה חוץ בנקאית היא מחשידה. אנו מציעים לא להידרש להלוואות בכלל וישנם מספר פתרונות כיצד לא להגיע למצב הזה. אך אם כבר זקוקים להלוואה, בשום אופן לא בשוק האפור". כך מסכמים ב'פעמונים' את האזהרה, ובמקביל, מעניקים הדרכות און-ליין בקו החירום המיוחד שהקימו, כיצד לא להיגרר לתסבוכת כלכלית עקב הקושי הזמני.

בימים אלו מפעיל ארגון פעמונים קו תמיכה לבעיות כלכליות והדרכה כיצד לעבור אותו בשלום
התקשרו 073-2620750 >>

עם סיום ההודעה יש להשאיר פרטים ברורים במערכת, ומומחי 'פעמונים' יחזרו אל המתקשר בהקדם האפשרי. הפונים מתבקשים להתנסח בבהירות כדי לאפשר את הסיוע וההדרכה לכמה שיותר פונים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר