בהלת ה'קורונה'

בשידור חוזר: שיחתו של הגרי"ג אדלשטיין

בעקבות המצב הקשה עם התפשטות נגיף ה'קורונה' בארץ ובעולם, אתר 'כיכר השבת' העביר בשידור חי את שיחתו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין • צפו בשידור חוזר (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח באדר תש"פ | 24.03.20
ראש הישיבה במעונו. ארכיון (צילום: מתוך השידור, שיא לייב)

צפו בשיחת ראש הישיבה בשידור חוזר

בעקבות המצב הקשה בו שרוי עם ישראל, בארץ ובעולם, עקב התפשטות ה'קורונה' אשר רבים כבר נדבקו בנגיף, הערב (שלישי) 'כיכר השבת' העביר בשידור חי, את השיחה המיוחדת של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ממעונו בבני ברק. צפו בשיחה בשידור חוזר.

ראש הישיבה מסר את השיחה בביתו - ללא נוכחות של תלמידיו, מפאת ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, במהלכה יפנה לכלל הציבור בהוראות מיוחדות בעקבות המצב המתוח.

ראש הישיבה: "לשמור על כללי הזהירות"

הבוקר, פורסם מכתבו של ראש הישיבה, בו כתב במה יש להתחזק. "המצב כעת מחייב אותנו לפשפש ולמשמש במעשינו, בדבורינו, ובמחשבותינו, שכולם יהיו כראוי, כרצונו יתברך, ת"ת כנגד כולם, כל א' לפי כוחו. שלא יהיה ח"ו חטא של ביטול תורה", כתב ראש הישיבה במכתבו.

מכתבו של ראש הישיבה, הבוקר

הגר"ג אדלשטיין מנה שורת דברים בהם יש להתחזק: "זהירות בדברים שבין אדם לחברו, שלא לגרום אפי' חלישות הדעת למישהו. ואם יש קפידא על מי שהוא צריך להוציא הקפידא מלבו, כי כל צער הוא מן השמים, וכל דעביד רחמנא לטב עביד. וכן אם מישהוא מקפיד עלי. צריך לפייסו, אפי' שהקפידא היא שלא כדין, ויש צורך להתחזק בבטחון, ולהיות במצב רוח טוב, ואוירה נעימה בתוך המשפחה".

עוד הוסיף ראש הישיבה באשר להקפדה על הנחיות משרד הבריאות: "וכן לשמור על כל כללי הזהירות הידועים, וח"ו לזלזל בזה, ויהי רצון שנזכה במהרה לישועה קרובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר