טעות בזיהוי:

אפליקצית סינון ניידים 'מגן' הוחלפה בזו של משרד הבריאות (קורונה)

משרד הבריאות השיק אפליקציה חדשה בשם 'מגן' למוגנות מהקורונה אלא שמשתמשים רבים הורידו דווקא את זו של התוכנה לסינון אתרים הנקראת באותו שם * מנהל השיווק של 'מגן': "בכל מקרה הם לא טעו בכתובת, תקופה זו של שהות ילדים ומבוגרים בבית מחייבת הגנה יתרה על התכנים באינטרנט" (דיגיטל, שיווקי)

אפליקציית סינון האתרים 'מגן' (צילום: יח"צ)

ימים אלה של משבר הקורונה מתאפיינים בלא מעט בילבול, אלא שמתברר שלפעמים מבילבול יכולים לצאת לא רק דברים שליליים. כך למשל אלפי גולשים שהתכוונו להוריד למכשיר הנייד שלהם את 'מגן', היישומון החדש של משרד הבריאות, המשמש לניתור חולי קורונה והתראה מפני הידבקות, הורידו דווקא את זה של התוכנה המתקדמת לסינון אתרים הנקראת באותו שם בדיוק, הותיקה מזו של משרד הבריאות, יש לומר.

האם מדובר בטעות אופטית בלבד? מהחברה מוסרים שהתשובה היא לאו דווקא: "נכון שרבים התבלבלו בין שתי האפליקציות שמחזיקות בשם דומה, אבל רבים בהחלט מרוצים בדיעבד מהעובדה שהורידו את התוכנה הזו, גם אם לא התכוונו לכך מלכתחילה, ורבים עוד רבים יותר מורידים מלכתחילה את האפליקציה שלנו, מתוך הבנה שימים אלה של שהות כפויה בבית מחייבים יתר הגנה על התכנים אותם אנחנו צורכים ברשת, הן ילדים והן מבוגרים".

יישומון 'מגן' , הינו תוכנה חכמה ומתקדמת שנועדה לחסימת הסמארטפון מאתרים ותכנים שאינם הולמים וזאת ללא פגיעה באיכות מכשיר הטלפון ואחריות יצרן.

בעת ההרשמה ניתן להוסיף לחסימה אתרים שונים על ידי סימון v בקטגוריה המתאימה. ניתן להגדיר חסימת אתרי קניות מחו"ל (איביי, אלי אקספרס ועוד), חסימת אתרי חדשות (מלבד חדשות לציבור הדתי), חסימת אתרי וידאו (יוטיוב וכד'), חסימת רשתות חברתיות (פייסבוק, טוייטר ועוד) ועוד מגוון אתרים אותה מזהה התוכנה החכמה ומסננת בעצמה. יש לציין שלאחר התקנת היישומון 'מגן', שאר האפליקציות שבמכשיר פועלות כרגיל (החנות של גוגל או הדפדפן אינם נחסמים).

מאז שהושקה התוכנה לפני כשנתיים, היישומון נהנה מפופולאריות רבה בציבור הדתי והחרדי וזוכה להורדות רבות, בעיקר בקרב אלה המעוניינים ליהנות מהיתרונות של טלפון חכם, בלא להיפגע מהתכנים המזיקים המצויים באתרים השונים. לקהל יעד זה, ישומון 'מגן' נחשב לפיתרון האידיאלי, בעיקר בשל רמת התחכום שלו והיכולת שלו לסנן תכנים באופן מדויק ואופטימלי, בלא לפגוע בחווית הגלישה והיעילות שלה וכל זה במחיר מזערי של 8 ש"ח לחודש!

מאיר לבנטל, תושב פתח תקווה, שהוריד את היישומון אל מכשירו בשבוע האחרון, מסביר את המהלך שלו: "האמת שלא ידעתי על קיומה של התוכנה הזו ומן הסתם אם הייתי שומע עליה קודם, הייתי מוריד אותה לשימוש מזמן, אבל בימים אלה שכולנו בבית, ילדים ומבוגרים, הצריכה של תכנים ברשת גבוהה מהרגיל וזה מה שגרם לי לחפש פיתרון לסינון תכנים ברשת. בדיוק כמו שיש סכנה פיזית של הקורונה, יש סכנה רוחנית של חשיפה לתכנים לא ראויים, הרגשתי חובה למצוא פיתרון והאפליקצייה של מגן מוכיחה את עצמה בהחלט".

החברה מזמינה את הלקוחות להתנסות בישומון 'מגן' חינם למשך שבוע ימים, תוך התחייבות לביטול והחזר כספי תוך שבוע. למעוניינים, במקביל לתוכנת 'מגן' קיימת גם תוכנת 'כשר פליי', המעניקה סינון ברמה מחמירה ביותר.

להורדת התכנה, כנסו לחנות 'גוגל פליי' שבמכשירכם, הקלידו בהתאם לרמת הסינון הרצויה לכם 'מגן סינון' או 'כשר פליי' והורידו את התכנה. שיהיה לכם שימוש מהנה והעיקר מוגן!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר