מצמרר

כשהשיר של יניב בן משיח חזה את העתיד

כוכב הזמר המזרחי, יניב בן משיח, הוציא שיר לא מזרחי בכלל לפני שנתיים בו מנבא הכותב, אלעד טרי, את כל מה שקורה לנו היום א' בניסן. האזינו לשיר המצמרר במיוחד (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

א' בניסן ורחובות ישראל והעולם ריקים בשל החשש מפני נגיף הקורונה שמשתולל ומפיל חללים. בדיוק לפני שנתיים הוציא הזמר יניב בן משיח את השיר בעל השם המצמרר "עד סוף העולם" שיר ציפייה למשיח שיבוא ויגאלנו, אותו כתב הזמר והיוצר אלעד טרי והלחין ועיבד אסף צרויה.

כשתקראו את מילות השיר תצטמררו עוד יותר, לראות כיצד השיר התמים הפך למציאות חיינו בתקופה האחרונה ובמיוחד היום בא' בניסן עליו כתוב השיר.

"זה א' בניסן הלב קורא לך משהו חדש עולה, מאיר

כל העולם כולו רק מחכה לך שתבוא ותשיר

ואם תרגיש שאתה רחוק מידי זה מראה אולי, כמה התקרבת

תפתח ת'דלת לבפנים וכשתשכח אני אזכיר לך

וארים אותך, יעלם הפחד כמה שצריך נחכה לך".

ושימו לב גם לפזמון שמציג את המצב שלנו בצורה הכואבת ביותר

"התחיל לרדת גשם, הוא ישטוף הכול, כל הרחובות ריקים מדאגה

כל העולם דרוך הוא מתחנן לגדול מחכה רק לך".

צילום מסך מקליפ המילים

אלעד טרי, זמר ויוצר מוכשר במיוחד, שחזר בתשובה בשנים האחרונות, כתב מילים לכמה מהזמרים המצליחים במוזיקה היהודית מלבד יניב בן משיח. גם הזמר בני פרידמן שר שיר שלו באלבומו האחרון "כולנו נלך".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הגיב טרי בחיוך, "אולי באמת ניתנה נבואה לשוטים. מחכים לו שיבוא בכל ליבנו".

ממשרד יחסי הציבור של יוסי לחיאני המייצג את יניב בן משיח נמסר: "כל כך מדהים שהשיר הזה אקטואלי יותר מתמיד ואם כבר אנחנו מדברים אני שמח לבשר לקהל חוצה המגזרים של יניב בן משיח שבשבוע הבא בעזרת ה' מתעתד לצאת שיר חדש שירגש אתכם לא פחות מזה".

יניב בן משיח מסר בתגובה: "כל שיר שאני מוציא מכוון לסיפור שיכול להיות הסיפור של כל אחד, יצא מאיתו יתברך שבסוף זה הסיפור של כולם ואם כבר שיר שמתגשם אני מתפלל שהשיר שלי 'משיח בא' יהפוך למציאות ונזכה כולנו בעזרת ה' יתברך לקבל את פני משיח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר