אבל בארה"ב

זקן אדמו"רי נדבורנה הרבי מווערדאן זצוק"ל

בפלטבוש שבברוקלין נפטר לפנות בוקר (רביעי) האדמו"ר מווערדאן, הגאון הצדיק רבי יוסף לייפער זצוק"ל, זקן אדמו"רי בית נדבורנה, והוא בן 94 - לאחר שסבל מקשיי נשימה (עולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מווערדאן זצוק"ל (צילום: אלי דויטש) (צילום: אלי דויטש)

בפלטבוש שבברוקלין נפטר לפנות בוקר (רביעי) האדמו"ר מווערדאן, הגאון הצדיק רבי יוסף לייפער זצוק"ל, זקן אדמו"רי בית נדבורנה.

האדמו"ר שסבל בשנה האחרונה ממצב בריאותי לא טוב שהה בביתו, שם התמוטט לאחר שסבל מקשיי נשימה חריפים מאד, ולאחר פעולות החייאה ממושכות נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את פטירתו כשהוא בן 94.

ל'כיכר השבת' נודע כי בעקבות המצב בבתי החולים בשל נגיף ה'קורונה' המסוכן, הוחלט שלא לאשפז את הרבי כדי למנוע חלילה הידבקו נגיף, והוא נשאר בביתו.

האדמו"ר שעבר את תלאות השואה האיומה, הגיע לאחר מכן לארה"ב, שם עמד במשך שנים רבות בראשות הקהילה, והיה ידוע כאדם חביב מאד שהאיר את פניו גם לרחוקים מדרך התורה והמצוות, זאת בנוסף לרבים מאד שנהגו להגיע למעונו כדי לקבל את עצותיו בעניינים שונים, בהם גם אדמו"רים ורבנים שהיו מגיעים במיוחד אליו לברכה ולהתייעצות.

האדמו"ר זצ"ל אף היה ידוע כגאון בתורה ותלמיד חכם גדול, ובמשך שנותיו היה נוהג לערוך שבתות התאחדות בבורו פארק, לשם היו נוהרים רבים כדי להשתתף בתפילות המיוחדות של הרבי שהתקיימו בנוסח בית נדבורנה.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בארה"ב.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר