ב'שערי צדק'

נגן הסקסופון עלה על המנוף ושימח את חולי הקורונה

נגן הסקסופון סטס גורודוב, הועלה באמצעות מנוף כבוי, אל מחוץ לחלונות מחלקות חולי הקורונה ב'שערי צדק' - והצליח לשמח את חולי הקורונה החרדיים המאושפזים במקום (חרדים)

(צילום: דוברות)

בשעות הצהריים (שני), הועלה נגן הסקסופון סטס גורודוב, באמצעות מנוף כבוי, אל מחוץ לחלונות מחלקות חולי הקורונה בבית החולים שערי צדק בעיר - והנעים בנגינה את זמנם של החולים ושל הצוותים הרפואיים.

שעה ספורה קודם לכן,, הוצבה בבית החולים משאית אוכל מטעם ההסתדרות, אשר העניקה לעובדים ולעובדות מאות ארוחות צהריים, כאות תודה סמלית על פועלם בחזית המאבק בקורונה. מדובר בפרויקט שנמשך מזה מספר שבועות, במקומות עבודה שונים בכל הארץ.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "אני מבקש להודות ולהביע את תמיכתי ואת תמיכת ההסתדרות, בעובדים ובעובדות המסורים של בית החולים שערי צדק, אשר ניצבים בחזית המאבק בקורונה. אני מאחל החלמה מהירה לחולים. כמו כן, אני מודה ללוחמי האש על שיתוף הפעולה".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "שמחתי היום להגיע לבית החולים שערי צדק יחד עם הסתדרות העובדים וכב"ה ירושלים, לעשות שמח למחלימי הקורונה במחלקות. העיר ירושלים כולה, על כל רבדיה, עומדת לצד התושבים ותעשה ככל שביכולתה על מנת להקל עליהם בשעות מורכבות אלה. רפואה שלמה לחולים והמשך בריאות איתנה לשאר".

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, מסר: "היה חשוב לנו להגיע לכאן הבוקר ולהביע תמיכה במי שלעתים נדמה שהם נשכחים מאחור, צוותי המינהל והמשק. האנשים שעושים לילות כימים, בשעה קשה זאת שבה אנו מצויים. כמו כן, אני מבקש לשלוח רפואה שלמה לכל החולים".

תת טפסר אייל כהן, סגן מפקד מחוז ירושלים כבאות והצלה, מסר: ״בימים אלו שבהם השגרה היומיומית שונה בעקבות נגיף הקורונה, אנחנו שמחים לקחת חלק בכל מיזם שיעלה חיוך וישמח את החולים ואת צוותי הרפואה. תודה רבה לראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ולדני בונפיל יו״ר ההסתדרות במרחב ירושלים, על שיתוף הפעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר