קורונה במספרים

13,883 נדבקים; 142 במצב קשה; 181 מתים

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 13,883 נדבקים; מתוכם 142 במצב קשה; 113 מונשמים • 181 חולים נפטרו • כל המספרים (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 13,883 נדבקים; מתוכם 142 במצב קשה; 113 מונשמים ו-181 חולים נפטרו.

135 מהחולים מאושפזים במצב בינוני, 6,620 מהחולים נמצאים בבידוד ביתי, 2,215 נשלחו למלונות בידוד ו-4,353 החלימו מהנגיף.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר: "לצערנו ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה נפטרו הערב שני מטופלים. חולה בן 63 עם מחלות רקע אשר שהה במתחם 17 ימים, כשהוא מונשם ומורדם במצב קשה. צוות בית החולים איפשר למשפחתו להפרד ממנו היום.

"החולה השנייה, בת 85, עם מחלות רקע טופלה בהדסה בשבועיים האחרונים והייתה לאחרונה מונשמת ומורדמת במצב קשה. בעידוד הצוות בהדסה, גם משפחתה הגיעה להיפרד ממנה".

כזכור, אמש הודיע משרד הבריאות כי השר יעקב ליצמן הבריא מנגיף הקורונה. ליצמן הודיע: "התבשרתי על החלמה מלאה מהנגיף ברוך השם. זו היתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי".

"אני קורא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על כל הוראות משרד הבריאות לריחוק חברתי. ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות".

"רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם. יחד ננצח בעזרת השם", הוסיף יו"ר יהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר