הבריאים יוכלו לבוא

החולים ב'מלונית' יחויבו לחתום על כתב ויתור

חשיפה: לאחר שמשפחות חרדיות רבות התעקשו להיכנס יחדיו ל'מלוניות ההחלמה' לחולי הקורונה, החליט משרד הבריאות להחתים את בני המשפחה - הבריאים - על כתב ויתור מיוחד (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חולים מבלים בחצר 'מלונית' (באדיבות דובר צה"ל)

פרסום ראשון: לאחר שחרדים שנדבקו בנגיף המסוכן סירבו ללכת ל'מלוניות ההחלמה' ללא בני משפחתם הבריאים, הוחלט במשרד הבריאות ובמד"א להחתים מעתה את בני המשפחה על 'כתב ויתור' הקובע כי תוצאות מעשיהם יהיו באחריותם בלבד.

כזכור, על אף הניסיונות הרבים וקריאות הרבנים לחולי הקורונה כי עליהם להתפנות ל'מלוניות', לא מעט משפחות חרדיות סירבו לכך, משום שרצו להישאר עם בני משפחתם הבריאים.

בגין זה, כך נודע ל'כיכר השבת', משרד הבריאות - בשיתוף מגן דוד אדום - החליט להיענות לבקשת המשפחות, אך להסיר מעצמו את האחריות לתוצאות העלולות לנבוע מכך.

מעתה, משפחות המעוניינות לעבור ביחד - כולל בריאים - למלוניות המדוברות, יחויבו לחתום על 'כתב ויתור'.

המסמך

במסמך של משרד הבריאות ייכתב, בין היתר: "המשרד קבע, כי במקרים בהם חלק מבני משפחה מסוימת חולים בקורונה וחלק מבני אותה משפחה אינם חולים בקורונה, בכפוף לקריטריונים מתאימים ניתן יהיה להעביר את כל בני המשפחה לשהות בבית מלון ייעודי לחולים".

"הננו מצהירים", יצהירו המעוניינים בכך, "כי כניסתנו ושהותנו במלון לצד חולים וכן מי שאינם חולים לרבות בני משפחתנו הינם מרצוננו החופשי ועל דעתנו. אנו מודעים להשלכות של אי הקפדה על הנהלים וההנחיות המפורטים לעיל והסיכונים הכרוכים בכך ולפיכך הננו מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה נגד מדינת ישראל ובכלל זה משרד הביטחון ומשרד הבריאות וכל גוף אחר בקשר לשהותנו ושהות בני משפחתנו במלון לצד חולים ומי שאינם חולים לרבות - ומבלי לגרוע מכלליות האמור - בקשר לאפשרות שמי מאיתנו או בני משפחתנו נדביק או נדבק בנגיף הקורונה".

על המכתב יהיו כאמור מחויבים לחתום כל בני המשפחה, ביחד ולחוד, כך שהאחריות לתוצאות הרות האסון חלילה מהתנהגותם - תהיה עליהם בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר