חשיפת 'כיכר השבת'

הגרש"ב סורוצקין: פותחים את הישיבה ביום חמישי

הגרש"ב סורוצקין, ראש ישיבת 'עטרת שלמה', הודיע לתלמידיו כי 'זמן קיץ' בישיבה ייפתח כבר ביום חמישי הקרוב, בכפוף להוראות משרד הבריאות: "רק מי שכפוף לתנאים יבוא" (אנ"ש)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגרש"ב סורוצקין (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

הישיבה הראשונה שהודיעה כי תפתח את שעריה לאחר למעלה מחודש, היא ישיבת עטרת שלמה. לאחר חשיפת 'כיכר השבת' על מתווה החזרה לישיבות. בעטרת שלמה כבר הודיעו על פתיחת זמן קיץ ביום חמישי הקרוב.

בהודעה שהשאיר ראש הישיבות הגאון רבי שלום בער סורוצקין לתלמידיו, הודיע כי יחזרו ללימודים ביום חמישי בכפוף לכל התנאים של משרד הבריאות.

לשון ההודעה: "שלום וברכה אהובי ויקירי איש בשורה אנוכי היום. בעזר השם ובסייעתא דשמיא אנחנו מקווים מאוד שביום חמישי הקרוב בבוקר נפתח את הזמן כולנו כאחד".

"ברור שלעת עתה הכל יהיה לפי התנאים של משרד הבריאות, בלי שם סיכונים של הבחורים ובלי שום סיכונים של אחרים.

"מי שנכנס לישיבה זה על דעת ש-45 יום הוא בתוך הישיבה, ללא אפשרות יציאה מהישיבה. גם בשבועיים הראשונים אם יצטרכו מתווה קפסולות, שכל 26 בחורים יהיו לבד ולא יתערבו עם בחורים".

הרב סורוצקין הוסיף והרגיע את המודאגים מבין הבחורים: "ישיבתנו זכתה שיהיה מתחם חיצוני גדול ונוח יהיה דבר מגודר שיבדיל בין אחרים שבו בחורים יוכלו לשהות. יהיה גם עוד תנאים נוספים לאפשר לכם להיות בחדווה ובשמחה ובעמל התורה ובשקיעות גם ברוח וגם בגשם.

"ברור שכל התנאים יפורטו בטלפון ורק מי שכפוף לתנאים האלה יוכל לבוא לישיבה. לעת הזאת אנחנו צריכים דבר ראשון לעשות רישום למי שמעוניין להגיע לישיבה. מי שלא מעוניין להגיע בפעם הראשונה, האפשרות להגיע רק כשתיפתח קפסולה חדשה.

"יש עוד תנאים רבים איך צריך לנהוג. הקב"ה זיכה אותנו שהתנאים יהיו לא קלים, אנחנו באים ללמוד תורה לעמל וליגיעה ולתפילה. זה יהיה לרצון לפני אדון כל וישלח רפואה לכל חולי עמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר