הארוחה החשובה ביום

טרנד חם מהמחבת: מיני פנקייקים שמוגשים כמו דגני בוקר

כולם מכינים היום "pancake cereal" - פנקייקים קטנטנים שמוגשים בתוך קערה עמוקה בדיוק כמו חבריהם לארוחת הבוקר, הדגנים. כן, אפילו עם חלב. דבר אחד בטוח, הילדים שלכם יחסלו אותם (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הכירו את המגמה שסחפה אחריה המוני אמהות ברחבי העולם בשבועות האחרונים: "pancake cereal" שזה, בתרגום חופשי מאד, דגני בוקר של פנקייקים שבאים בנתחים שווים, משעשעים ומקסימים. אם טרם הבנתם במה דברים אמורים, נסביר: אלו פנקייקים קטנטנים שמוגשים בתוך קערה עמוקה בדיוק כמו חבריהם לארוחת הבוקר, הדגנים.

הטרנד החל ברשת החברתית "TikTok" והתיוג pancakecereal# זכה מאז ליותר מ-194 מיליון צפיות בפלטפורמה זו. הקערות נושאות בתוכן פנקייקים העשויים מתערובת קלאסית המכילה רוויון, שוקולד צ'יפס או גרסאות משוכללות יותר עם סוכריות, מרשמלו ועוגיות. מלבד היותם חינניים וטעימים, הפנקייקים המיניאטוריים הללו די קלים ליצירה בבית - אם כי מעט מייגעים - במיוחד אם אתם כבר יודעים כיצד להכין פנקייקים רגילים.

כיצד להכין דגני בוקר של פנקייקים

הערה: הבלילה של הפנקייק שלנו תיצור שישה פנקייקים בגודל רגיל, כך שהיא תניב הרבה יותר מהם בגודל מוקטן. חלקו את המתכון לחצי אם תרצו.

שלב 1: מכינים את הבלילה. המסלול הקל ביותר יהיה להשתמש באחת קנויה, מכנה לשימוש. להכנת גרסה ביתית תצטרכו את המרכיבים הבאים:

2 כפות קמח לבן, מנופה

2 כפות סוכר

1 כפית אבקת אפייה

3/4 כפית סודה לשתייה

קורט מלח

4 כפות חמאה מומסת

1 כוס רוויון

בקערה גדולה טורפים את הקמח עם הסוכר, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח, עד לאיחוד. יוצרים חור במרכז החומרים היבשים ומוסיפים את החמאה והרוויון. מערבבים לשילוב.

שלב 2: מעבירים את בלילת הפנקייקים לבקבוק לחיץ, שקית זילוף או שקית המחוררת באחת מפינותיה. מחממים מחבת טפלון על אש בינונית-נמוכה ומתיזים תרסיס שמן. סוחטים למחבת פנקייקים קטנטנים (בגודל של כרבע מהרגילים, או מעט יותר גדולים) ומטגנים עד שהפנקייקים מתחילים לבעבע על פני השטח. הופכים אותם (הם צריכים להיות שחומים-זהובים בתחתית) וממשיכים בבישול עד להזהבה, עוד 30 שניות עד דקה.

שלב 3: מעבירים את הפנקייקים לקערה, מניחים מעל מעט חמאה ומטפטפים סירופ מייפל או חלב (או שניהם).

אם נהיה כנים, הרגשנו שראינו משהו כזה בעבר, אז עשינו קצת מחקר. דגני בוקר של פנקייקים דומים לפנקייקים הולנדיים זעירים הנקראים "פופרטג'ס", שאינם מוגשים בקערה, אך מתוקים באותה מידה. נותרה רק שאלה אחת: האם אוכלים אותם בעזרת מזלג או כף?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר