כך תשדרגו את נראות הבית שלכם במינימום מאמץ וכסף

מריחת צבע באיזורים שנבחרו בקפידה ברחבי הבית, יכולה ליצור אפקט דרמטי לא פחות מאשר לצבוע מחדש את כל החדר. רוצים לקבל את התוצאה היפה והזולה ביותר? צבעו את אחת הנקודות הבאות (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתם לא צריכים לקנות גלונים של צבע או להזמין צבעי מקצועי כדי לשדרג את מראה הבית שלכם. מריחת צבע בכמה נקודות שנבחרו בקפידה ברחבי הבית, יכולה ליצור אפקט דרמטי לא פחות (אם לא דרמטי יותר) מאשר לצבוע מחדש את כל החדר. אם אתם בוחרים צבע בעל ניגודיות גבוהה, אפילו לטאץ' קטן של המברשת יש השפעה רבה.

אם אתם רוצים לקבל את התוצאה היפה ביותר בעלות הנמוכה ביותר (מי לא, בעצם?), נסו לצבוע את אחת הנקודות שלהלן:

המעקות

שדרוג גרם המדרגות ליד הכניסה לבית או בתוכו, יכול לשנות באופן דרסטי את מראה החלל שלכם, במיוחד אם זה הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים כשהם נוקשים בדלת. במקום לנסות לצבוע את כל החדר או את גרם המדרגות כולו, צבעו רק את המעקה.

מתחת לאי המטבח

אם יש לכם אי במטבח, שקלו לכסות בצבע טרי וחדש את המשטח שמתחתיו. כדי להגביר את העניין החזותי, בחרו גוון המשלים אך עם זאת מנוגד לארונות המטבח שלכם. לא משנה באיזה צבע תבחרו, בחרו בגימור צבע מבריק למחצה, שיקל על ניגוב השפשופים והסימנים. זה חשוב במיוחד אם יש לכם שרפרפים המקיפים את האי.

מסגרות החלונות

לקבלת אפקט שימשוך את העין, תנו רק למסגרות החלונות ציפוי של צבע טרי. אתם יכולים לבחור גוון מנוגד, או למראה עדין (ועם זאת מהמם), לבחור גוון אחר של הצבע שכבר נמצא על הקירות. לדוגמה, אם המטבח שלכם בצבע אפור יונה בהיר, שקלו לרענן את מסגרות החלונות באפור פחם עמוק יותר. הווריאציה תוסיף עומק וטוויסט לחדר.

גב דלת הכניסה

אנו לוקחים ברצינות יתרה את הצבע של דלת הכניסה שלנו, מכיוון שהוא יכול להשפיע על ערך הנכס שלנו וזה הדבר הראשון שהאורחים שלנו רואים - אבל מה עם החלק האחורי של הדלת?

אחרי הכל, זה הדבר האחרון שאתם רואים כשאתם יוצאים מהבית בבוקר והוא הרושם האחרון שיש לאורחים על הבית שלכם. הפכו אותו לבלתי נשכח על ידי הברשה של גוון בלתי צפוי שעדיין מתואם עם שאר האלמנטים של עיצוב הכניסה שלכם.

הדלתות

אם בביתכם יש פתחים נטולי דלתות או עם דלתות, שקלו לצבוע את המשקופים בצבע זהה לקירות אך בגימור מנוגד. אם הקיר צבוע בגוון לבן-צהבהב מט, נסו להבריש את הגימור במבריק.

רוצים להגביר את הניגודיות? בחרו גוון כהה יותר של אותו צבע שיש על הקירות או אפילו צבע אחר לחלוטין, לקבלת אפקט נועז. לא משנה איזו אפשרות תבחרו, הניגודיות תפנה את תשומת הלב לאזור המעבר הזה בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר