החסידות הזהירה

ה'הויז בוחער' של האדמו"ר מדושינסקיא התגלה כחולה קורונה

למרות שה'הויז בוחער' שלו התגלה כעת כחולה בנגיף הקורונה, האדמו"ר מדושינסקיא ניצל מחובת הבידוד המוטלת על מי שנמצאו בקרבתם של חולים, מחשש שנדבקו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שלומי טריכטר)

כמה ימים לאחר הדיווח ב'כיכר השבת' אודות גבאי של אדמו"ר ידוע ומוכר בירושלים שנדבק בנגיף הקורונה, נודע בשעות האחרונות על מקרה נוסף, בחסידות אחרת, שבו אחד האנשים הקרובים לאדמו"ר חלה אף הוא בנגיף.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי מדובר ב'הויז בוחער' של האדמו"ר מדושינסקיא, שנדבק בנגיף לאחר ששהה בקרבת בני משפחתו, שחלקם נשאו את הנגיף מבלי שידעו על כך, מה שגרם להדבקה של מי שמשמש בימים שבשגרה את הרבי.

בדיקת קורונה. אילוסטרציה (צילום: דוברות הדסה)

יצוין, כי בחסידות דושינסקיא שמרו והקפידו מאוד על כללי הזהירות, כולל סגירת בתי כנסת וביטול 'טישים', וכחלק מכך הורה האדמו"ר לאנשי ביתו ולגבאיו שלא לשהות בסמוך אליו.

ואכן, לאורך כל התקופה האחרונה, גם ה'הויז בוחער' לא שימש את הרבי - מה שמתברר כצעד נבון, שאלמלא כך היתה חלה עליו כעת חובת בידוד, אם לא גרוע מכך.

בתוך כך, לקראת חג השבועות מתכוונים בחסידות לערוך את התפילות וסדרי הלימוד לפי הנחיות קפדניות מאוד, על מנת שלא לגרום חלילה למקרים נוספים של הידבקות בנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר