בדיקות הקורונה

הבכירים התנגדו - שר הבריאות הטיל עוצר ראיונות

לאור שינוי המדיניות החדשה במשרד הבריאות, המאפשרת בדיקות קורונה גם למי שאין תסמינים - בכירי המשרד התנגדו למדיניות, ואדלשטיין החליט להטיל עליהם עוצר ראיונות (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שששר הבריאות יולי אדלשטיין הכריז אמש (ראשון) על בדיקות קורונה, גם לאלו שלא נדבקו - בכירי המשרד התקוממו - ואדלשטיין הורה - עוצר ראיונות.

על פי הפרסום ב'חדשות 12', זה כבר כמה ימים שאדלשטיין החליט לאסור על בכירי המשרד להתראיין וזאת בשל שינוי המדיניות של המשרד שיאפשר לכל אזרח ישראלי להיבדק מ'קורונה' גם אם אין לו תסמינים.

אדלשטיין, כך על פי הפרסום, החליט להורות לבכירי המשרד שלא להגיע לאולפני חברות החדשות ולהתראיין, אך הוא מאפשר להם לקיים תדרוכים בתקשורת.

הבכירים מתנגדים למהלך הבדיקות של אדלשטיין, משום שהם סבורים שהנזק של הבדיקות האלה בגלל תוצאות שגויות עלול להיות גדול מהתועלת.

בלשכת השר הכחישו ל'חדשות 12', שהסיבה להחלטה היא שבכירי המשרד מתנגדים למדיניות החדשה של השר, וגם הכחישו את הטענה על פיה מטרת האיסור היא למקד את תשומת הלב התקשורתית בשר עצמו.

וכך הם הגיבו: "שר הבריאות גם הוא עצמו לא מתראיין. השר פועל בשקיפות מלאה, יחד עם בכירי המשרד, באמצעות תדרוכים לתקשורת שכוללים גם אפשרות לשאלות מצד התקשורת ובאמצעות הרשתות החברתיות כדוגמת הטלגרם - שם מובא המידע המלא לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר