צפו בתיעוד

צפוף, בלי מסכות: תמונת מצב בשוק מחנה יהודה

המחסומים בכניסה לשוק הוסרו, והמקום שוב שוקק חיים - כביכול מגיפת הקורונה כבר מאחורינו • המשטרה שוב אוכפת את החובה לעטות מסכה במרחב הציבורי, ופעלה בשוק (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השוק, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בתחילת משבר הקורונה, פרסה המשטרה מחסומים בכניסה לשוק מחנה יהודה, הבסטות נסגרו, והמקום - שבימים כתיקונם הומה אדם, התרוקן.

הסוחרים יצאו למאבק, אחרי שעיכבו את פתיחת השווקים למרות שהמרכולים והקניונים כבר נפתחו. המדינה הסכימה לפתוח את השווקים, תוך הגבלות שונות.

בימים אלו, כאשר כולם חוששים עקב העליה המחודשת במספר החולים והמאמץ לעכב את הגל השני - מעלה בדיקת 'כיכר השבת' כי בשוק מחנה יהודה, הכל כרגיל.

המחסומים הוסרו, אין בדיקות חום, המונים מצטופפים ליד הדוכנים ורבים מהסוחרים והקונים, מסתובבים ללא מסכות כלל - או עם מסכה על הסנטר.

המשטרה מצידה, בהתאם להנחיות לשוב ולאכוף את ההנחיה לעטות מסכה במרחב הציבורי, פעלה היום ליד שוק מחנה יהודה, חילקה דוחות ואף עצרה אישה.

מעצר אישה בשוק מחנה יהודה, היום (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות סרטון חלקי שהופץ ברשתות, הפיצו בדוברות המשטרה את תיעוד המעצר ממצלמות הגוף של השוטרים. לפי המשטרה, האישה נעצרה לאחר ששוטרים שפעלו במקום הבחינו באישה כשהיא לא עוטה מסיכה על פניה בניגוד לצו בריאות העם.

כאשר ביקשו לעכבה לנקודת המשטרה הסמוכה לשם רישום דו"ח נגדה, האישה בחרה לסרב במשך דקות ארוכות להתלוות אל השוטרים, וזאת על אף בקשותיהם החוזרות והנשנות, תוך שמסבירים לה כי אם תמשיך בסירובה, יאלצו לעצור אותה. דבר שלבסוף התממש. עם סיום רישום הדו"ח נגדה, היא שוחררה ממעצר לדרכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר