גל שני?

פרופ' סיגל סדצקי: "צר לי לבשר, המחלה חוזרת"

פרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, התבטאה כי: "צר לי לבשר המחלה חוזרת. רואים קורלציה ברורה בין פתיחת המשק לעלייה בתחלואה" (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בדיקת קורונה (צילום: דוברות הדסה)

הקורונה חוזרת: פרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, התבטאה הבוקר (שלישי), במהלך דיון בוועדת הקורונה של הכנסת, כי: "צר לי לבשר המחלה חוזרת".

לדבריה: "צר לי לבשר המחלה חוזרת. אנחנו רואים קורלציה ברורה בין פתיחת המשק לעלייה בתחלואה. נמצאים בעלייה משמעותית בכמות המקרים שנמצאת בכל הארץ ובדגש על ילדים. 30 ילדים בכיתה לא באמת הולך בהלימה אחת עם התו הסגול".

סדצקי הוסיפה: "יש עלייה בתחלואה ב57 יישובים וזהו לא נתון שאפשר להתעלם ממנו. עלייה בבדיקות לא-סימפטומטיים איננה צריכה להסביר את העלייה, משום שבמונה - אחוז החיוביים בין הנדבקים הוא בעלייה בזמן שהגידול בבדיקות היה אמור להוריד את זה".

דוד קורן: "האשימו את החרדים ופגעו בהם"

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות כי מספר המונשמים בישראל עלה במהלך הלילה ל-27. כמו כן, משרד הבריאות דווח על עליה נוספת במספר חולי הקורונה בישראל שעומד הבוקר על 3,598.

מספר החולים המאושפזים במצב קשה עומד על 36, מספר החולים במצב בינוני עומד על 45. 3,517 חולים מוגדרים במצב קל. מספר המתים נותר 302.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 16,152 אזרחים נמצאים כעת בבידוד ביתי, 2393 חולי קורונה נמצאים בטיפול ביתי. עד כה החלימו מהנגיף 15,401 חולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר