215 חולי קורונה חדשים ביממה האחרונה

משרד הבריאות מדווח, כי ביממה האחרונה נמצאו 215 חולי קורונה חדשים. 38 חולים במצב קשה, מתוכם 28 מונשמים. 303 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף (עדכוני קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מפעל לייצור מסכות (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הערב (חמישי), את מספר החולים הרשמי בנגיף הקורונה ומסר כי 215 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה. מפרוץ המגפה אובחנו בישראל 19,998 מאומתים לנגיף ו-15,518 החלימו. 38 חולים במצב קשה, מתוכם 28 מונשמים. 303 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף אף חולה לא נפטר ביומיים האחרונים.

מספר החולים הפעילים עלה ל-4,177 בני אדם. 146 מהם מאושפזים בבתי חולים: 38 מהחולים במצב קשה, 28 מהם מחוברים למכונות הנשמה, חולה אחד פחות מאתמול.

את ראש טבלת הנדבקים ביממה האחרונה מוליכות תל אביב עם 23 חולים חדשים ובני ברק עם 21 חולים מאומתים,בירושלים אובחנו 16 חולים חדשים, בפתח תקווה 7, באלעד 6, באשדוד 6, במודיעין עילית 3 ובבית שמש חולה אחד.

הערב הודיע שר הבריאות יולי אדלשטיין על השקת האתר החדש עם נתוני הקורונה. לפי הודעת אדלשטיין, הנתונים באתר יעודכנו שלוש פעמים ביום: ב-11:00, 19:30 וב-23:00. "ההתמודדות עם הקורונה היא של כולנו, הנתונים הם של כולנו. האתר החדש יגביר משמעותית את השקיפות של עבודת משרד הבריאות כלפי הציבור, כפי שאני מאמין שצריך להיות", הוסיף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בצהריים כי "אין שום ספק שאנחנו נידרש לבלום את המחלה, היא עולה חזרה. נעשה את הצעדים הדרושים להבטיח שהעלייה הזו תיבלם, כולל סגרים נושמים. אנחנו נחיל אותם מיד". אין תחליף אלא לשנות את התנהגות הציבור, אם לא - ניאלץ לנקוט אמצעים תקיפים", אמר נתניהו, "אנחנו עוצרים את הפתיחות ונפעל עכשיו בכל דרך להבטיח את הורדת העקומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר