בשל ההתפשטות

בבאיאן, ויז'ניץ וקרעטשניף מהדקים הנחיות

כמה שעות לאחר שהסגר על העיר אלעד נכנסה לתוקף, ולאחר שמספר הנדבקים ממשיך לעלות, הוציאו כמה אדמו"רים הוראות עדכניות ומחמירות עבור חסידיהם (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה בלבד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כמה שעות לאחר שהסגר על העיר אלעד נכנסה לתוקף, ולאחר שמספר הנדבקים ממשיך לעלות, הוציאו כמה אדמו"רים הוראות עדכניות ומחמירות עבור החסידים.

בחסידות באיאן, שם מקפידים מאד על ההנחיות מתחילת הדרך הודיעו לחסידים כי ההקלות עליהם הוחלט בשבוע האחרון מבוטלות, וכי ההיתר לעריכת קידושים וסעודה שלישית בבתי המדרש של החסידות בוטל.

מקורבי הרבי קראו לכלל הציבור להקפיד על עטיית מסיכות ועל שמירת מרחק, וכי אם הציבור לא ישמע להוראות יאלצו לסגור שוב את בתי המדרש בריכוזים השונים של באיאן.

גורם בבאיאן מספר ל' כיכר השבת' כי בשבוע האחרון אחד מבחורי החסידות שלומד באחת הישיבות המוכרות בירושלים, התגלה כחיובי לנגיף ובשל ההוראה להתפלל תוך שמירת מרחק גדולה אחד מהשני, האנשים ששהו יחד עם הבחור בתפילות בשבת האחרונה, ניצלו מכניסה לבידוד.

חסידות נוספת שם הוחלט לחדד נהלים היא ויז'ניץ, שם הוציאו הודעה מיוחדת לכלל החסידים לפיה בפקודת האדמו"ר הכניסה לכלל בנייני המוסדות בכל הערים, בתי מדרשות, כוללים ובתי החינוך, הינה אך ורק עם עטיית מסיכה כחוק, ובמשך כל זמן השהות.

יצוין, כי ההוראה העדכנית יוצאת לחסידים לאחר שאמש נפגש האדמו"ר עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שם שוחחו השניים בנושא נגיף הקורונה, והדרכים למנוע הידבקויות.

גם בחסידות קרעטשניף ברחובות הוחלט על החמרה משמעותית וסגירת כלל המוסדות של החסידות, לאחר שהבוקר נודע כי אחד החסידים אובחן כחיובי לנגיף, מה שהוביל את האדמו"ר לקבל החלטה על סגירת כלל המוסדות עד להודעה חדשה.

ההודעה בויז'ניץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר