הקהילה הותיקה בצפון

מה יעץ החזו"א לישיבת כנסת חזקיהו?

את היתד הראשונה למגורי המגזר החרדי ברכסים תקע ה'חזון איש', כאשר יעץ לישיבת 'כנסת חזקיהו' לעבור מזיכרון יעקב לרכסים, מאז הכל היסטוריה (חרדים מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

היישוב רכסים טובל בחורש טבעי ושדות ירוקים. באופק נישאים הרי הכרמל בשלל צבעים וברכסים פורח יישוב חרדי גדול המורכב מפסיפס מרגש של קהילות החיות בשלווה פסטורלית זו לצד זו. ברכסים ניתן למנות כיום יותר מ-40 בתי כנסת פעילים, מכל העדות. כ-10 ישיבות קבעו את מקומם ברכסים לצד בתי ספר בתי יעקב, סמינרים וכוללים רבים.

את היתד הראשונה למגורי המגזר החרדי ברכסים תקע ה'חזון איש'. היה זה כאשר יעץ לישיבת 'כנסת חזקיהו' - אחת מהישיבות הוותיקות והחשובות בעולם הישיבות - לעבור מזיכרון יעקב לרכסים. בוגרי הישיבה שלא אבו לעזוב את אווירת התורה ואת ההווי הישיבתי, נשארו לגור לצידה. כך הלך והתפתח סביבה גרעין חרדי שהלך והצמיח פארות ופירות. כיום, הישוב כולל ארבע גבעות עם כ-1,850 משפחות וכ-10,000 נפש כן ירבו.

המשפחה החרדית מקבלת ברכסים את כל מה שהיא זקוקה לו, ברוחניות ובגשמיות: קהילות איכותיות, משפחות בני תורה, כל צרכי הקהילה לצד תחבורה זמינה לבני ברק וירושלים. שקט ושלווה מעניקים המגורים ברכסים. שקט נפשי המאפשר להמשיך ולשבת על מבועי התורה מתוך הרחבת הדעת.

ולמה חשוב לנו לשטוח בפניכם את מעלותיה של רכסים המעטירה? כי בימים אלה יש לכם הזדמנות מצוינת לרכוש דירה חדשה במקום שקט ופסטורלי ברכסים. רכישת דירה בפרויקט מגורים חדש ויפהפה ברכסים, מקנה לרוכש את כל מעלותיה של העיר החרדית הצפונית. ההמלצה שלנו, אל תוותרו על כל הטוב הזה.

לפרטים נוספים כנסו לכאן>>

השקט והשלווה של רכסים ילוו אתכם גם בתהליך הרכישה, היות ואת הפרויקט החדש מקימה החברה הוותיקה 'ציפחה' הבונה כיום ברחבי הארץ. אין מי שלא מכיר את החברה שהקימה ובנתה את אחוזת ברכפלד במודיעין עילית. קבוצת ציפחה אינטרנשיונל הינה אחת מחברות הנדל"ן הפרטיות הגדולות בארץ עם למעלה מ-20 שנות הצלחה בבנייתן והקמתן של שכונות מגורים, מסחר ונדל"ן ואלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ.

אל החורש יצאנו

הפרויקט החדש והמומלץ הולך ומוקם בימים אלה ברחוב הנרקיסים ברכסים. מדובר בפרויקט ייחודי חדש המשלב בתוכו את כל המעלות, רחוב שקט הפונה לחורש טבעי, אך גם סמוך למרכזי הקניות, למוסדות הלימוד ולבתי הכנסת המרכזיים בישוב רכסים.

לפרטים נוספים כנסו לכאן>>

פרויקט אחוזת רכסים מורכב משלושה שלבים, כאשר בכל שלב נבנים שני בניינים עם 44 דירות מקסימות. חשוב לנו לספר לכם, כי כל הדירות בשלב א' נחטפו במהירות על ידי רוכשים מהירי החלטה שהבינו את הפוטנציאל הטמון במגורים ברכסים החרדית.

בימים אלה התקבלו היתרי הבניה לשלב ב', בניינים 3 ו-4 יצאו לדרך והבניה בעיצומה. מומלץ לא לפספס את ההזדמנות לגור במקום תורה כמו שאמר רבי יוסי בן קסמא: "איני דר אלא במקום תורה".

בשיחה עם ר' מאיר הרשקוביץ מנהל השיווק של "ציפחה אינטרנשיונל" הוא מספר על המעלות הטובות של המקום ומוסיף כי "כל הדירות נבנות במפרט עשיר, עם כל היתרונות של רכישת דירה בחברה אמינה וותיקה".

מה כולל המפרט העשיר?

"ראשית, מדובר בדירות שהושקע בהם תכנון ועיצוב קפדני עד לפרטים הכי קטנים, עם מחשבה מרובה על המשפחה החרדית. כך למשל כל הדירות יצוידו בדלת עץ בממ"ד בתוספת לדלת הברזל הכבדה לנוחות שימוש מירבי בחדר הביטחון. וגם מחסן צמוד לכל דירה!

"שנית, כל הדירות ממוזגות. החברה מתקינה בכל דירה שני מזגנים שיעניקו מזג אוויר נוח בכל הדירה, בחלוקה לשני אזורים. כך שאין צורך להדליק מזגן אחד גדול כדי לקרר רק חלק מהבית".

מאיר מוסיף, כי כל הדיירים יקבלו כסטנדרט ריצוף גרניט פורצלן במבחר גוונים, תריסי גלילה חשמליים בחלון הוויטרינה הגדול בסלון, ארונות מטבח עליון ותחתון, דלתות פנים תוצרת חמדיה או פנדור ועוד מבחר גדול שיוצר מפרט טכני עשיר ומושקע לכל דירה. כן. אין צורך לשלם יותר על התוספות הללו וגם לא להפעיל פרוטקציות. הכל כלול בחוזה הרכישה.

ספר לנו על ניסיונכם.

"קבוצת ציפחה אינטרנשיונל יזמה, תכננה, שיווקה וגם בנתה את אחוזת ברכפלד במודיעין עילית מן המסד ועד הטפחות – ובכלל זה תכנון ובניית התשתיות, מערכות הכבישים, המים והביוב, הגינות הציבוריות, אלפי הדירות, מוסדות הציבור, מרכזי התעסוקה להיי-טק ולאו-טק, מרכזים מסחריים ועוד.

"חשוב לציין שהפרויקט מלווה על ידי בנק לאומי", מוסיף מאיר. "הרוכשים יקבלו ערבות בנקאית ובטחון פיננסי מלא, הכולל פיקוח מקרוב על כל תהליכי הבניה של הפרויקט - לאורך כל הדרך, מהעלייה על הקרקע ועד למסירת המפתחות. הכל לשביעות רצונם המלאה של לקוחות החברה הרבים".

הרוכשים שיקפצו על ההצעה ויבואו לרכוש את דירת החלומות שלהם, יגלו צוות משרד מגובש המלווה את החברה מתחילת דרכה בכל המחלקות. הניסיון העשיר של הצוות בכל תחומי הבניה והשיווק, מעניקים לרוכש חוסן מיוחד, שקט נפשי ודירה משובחת. "אל תפספסו את ההזדמנות לעבור למקום תורה ולהרבות רוחניות בעולם, את הגשמיות - אנחנו נסדר עבורכם על הצד הטוב ביותר".

לפרטים נוספים כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר