״תפקיד ניהולי בכיר״, איך תגיעו לשם?

כולם כבר מבינים, שוק התעסוקה שינה את פניו בשנים האחרונות, הדרישות לעובדים מצטיינים בתחומם הולכת וגוברת והתחרות בין העובדים על המשרות הנחשקות גדלה גם היא (למקרה שפספסתם)

(צילום: שאטרסטוק)

אתה צריך לבלוט, נקודה.

כולם כבר מבינים, שוק התעסוקה שינה את פניו בשנים האחרונות, הדרישות לעובדים מצטיינים בתחומם הולכת וגוברת והתחרות בין העובדים על המשרות הנחשקות גדלה גם היא. בעולם שבו על כל משרה שמציעה עבודה טובה בתנאים נוחים, ישנם עשרות אם לא מאות מתחרים, המועמד שרוצה לזכות במרבית הסיכויים להגיע לשלב הסיום של המיון חייב לבלוט מעל שאר המועמדים המתחרים על התפקיד.

כשמדברים על לבלוט מדברים על חזקי. חזקי הוא אברך מקהילה מוכרת בירושלים ובשלב מסוים של חייו, החליט כי הוא מעוניין לפתוח בקריירה יציבה ומתגמלת. לאחר שהתייעץ עם כמה מחבריו שהלכו ללמוד הוראה, הוא החליט ללכת עם הזרם ולהירשם לתואר ראשון בחינוך. את התואר הראשון הוא השלים בהצלחה ללא קושי מיוחד ויצא לשוק העבודה כמורה בישראל.

אך להיות מורה אחד בין עשרות אלפים לא סיפק אותו. כמו רבים כמוהו הוא שאף ליותר, הרבה יותר. חזקי החליט כי הוא 'מהמר על כל הקופה' ומנסה להתקבל ללימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית. תואר שני מכובד במוסד יוקרתי, שבזכותו הוא אולי יצליח להגשים את המשאלה שבוערת בו מזה שנים. ואכן, חזקי צדק. את המסלול לתואר שני הוא סיים בהצלחה, צבר ידע, ניסיון וקשרים רבים שעזרו לו להגיע למקום שהוא נמצא בו היום.

בכל בוקר לאחר התפילה, פונה חזקי לקריית הממשלה בירושלים, שם הוא משמש כיועץ בכיר לאחד השרים הוותיקים והמשפיעים ביותר בממשלה. עבודה ממנה הוא שואב סיפוק רב, בעיקר בגלל העובדה שהעמדה בה הוא נמצא מאפשרת לו לבלוט ולהשפיע באמת.

בקרב הסטודנטים החרדים הלומדים לתואר מתקדם באוניברסיטה העברית ישנם עוד סיפורים מעוררי השראה שכאלו.

לחני למשל, היה חלום לעסוק בעשייה משמעותית "כשתהיה גדולה". לכן, אחרי שסיימה את לימודיה בסמינר, היא החליטה לגשת ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית. היא אהבה כל רגע בלימודי התואר וסיימה אותו בהצטיינות. גם היא יצאה לשוק העבודה בתחושה שהיא לא ממצה את מיטב יכולותיה וראתה את החלום שלה הולך ומתרחק. חני החליטה להירשם ללימודי תואר שני לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית, תואר שתמיד חלמה עליו. בימים אלו עומדת חני בראש עמותה המלווה בנות נוער חרדיות הנמצאות בסיכון ומשקמת אותן בחזרה לחברה. את העמותה היא הקימה בעשר אצבעותיה, והיא נחשבת לאחת הטובות והמהפכניות. חני מודעת ומספרת לכל שואל - לימודי התואר באוניברסיטה העברית היו מקפצה הכרחית בדרך שלה להצלחה.

הסיפורים ממשיכים בתחומים מגוונים ממשה שלא הסכים להיות "עוד עורך-דין", ועד יעל שלמדה תואר ראשון במנהל עסקים כברירת מחדל, אך גילתה שעם תואר שני הכל נראה אחרת.

מסלולי חיים כאלו לא צריכים להישאר בגדר חלום. רבים במגזר אשר ביקשו להשתלב בשוק העבודה מעידים על הרצון לבלוט ולהיות "הטוב ביותר". בימינו, ההגשמה נמצאת במוסדות להשכלה גבוהה, ובאוניברסיטה העברית כאוניברסיטה המובילה בישראל בפרט. לכן, אם גם אתם מרגישים שבוער בכם הרצון להצליח, אל תחכו יותר מדי ובואו ליום הפתוח 'אונליין' של האוניברסיטה העברית.

מה מיוחד באוניברסיטה העברית, אתם שואלים?

האוניברסיטה העברית מבקשת להנגיש ולאפשר לימודי תואר שני - גם לבוגרי החינוך החרדי. התכנית ללימודי תואר שני לחרדים פונה לבעלי תואר ראשון מוצלחים מהמגזר השואפים לבלוט ולהגיע רחוק, ולא מפחדים להתאמץ כדי להצליח! בשל כך, היא נתפרה בדיוק למידות של הסטודנט החרדי. התכנית כוללת ייעוץ בבחירת התואר הנכון, מעטפת סיוע אקדמי צמוד, רכז חרדי לכל צורך, מנטורים המלווים את הסטודנטים בתקופת הלימודים ומערך השמה המקושר עם חברות מובילות בישראל. החיבור בין עולם המעסיקים לבין האוניברסיטה הוא המקפצה אולטימטיבית לקריירה איכותית.

תואר שני באוניברסיטה העברית מרחיב את האפשרויות העומדות בפני הבוגרים, במגוון רחב של מסלולים: מדעי הרפואה, סיעוד, ריפוי בעיסוק, רוקחות, הנדסה ומדעי המחשב, עו"ס, חקלאות, חברה, מנהל עסקים, רפואה, משפטים, מדעי המחשב מדעי הרוח והטבע ועוד.

רוצים לשמוע עוד? אין צורך לצאת מהבית: בואו ליום הפתוח שלנו בזום בתאריך יום שני י"ד בתמוז, 06.07.20 בשעה 20:00. תוכלו להיחשף למגוון החוגים בתואר שני, ולקבל גם ייעוץ פרטני.

להרשמה לחצו כאן >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר