חוקרים בהרווארד מצאו מזונות שמפחיתים סיכון לסרטן נשים

מחקרים רבים קושרים בין מאכלים מסוימים ותזונה בלתי מאוזנת למחלות שונות, אך המחקר הזה מגיע עם בשורות טובות: מאכלים שעשויים להפחית סיכון לחלות בסרטן נשים (בריאות)

התזונה שמפחיתה סיכון לסרטן נשים (צילום: Jason Briscoe on Unsplash)

ההשפעה של התזונה לבריאות שלנו אינה חדשה וגם כלל לא מפתיעה. הגיוני שמזונות שנכניס לגופנו יגרמו לגוף להגיב בצורה כזו או אחרת. מחקרים רבים קושרים בין מאכלים מסוימים ותזונה בלתי מאוזנת למחלות שונות, אך המחקר הזה מגיע עם בשורות טובות.

חוקרים מאוניברסיטת הרווארד סקרו 20 מחקרים שבדקו את הקשר בין אכילת סיבים תזונתיים לתדירותן של מחלות שונות. הממצאים שפורסמו בכתב העת המדעי Cancer, מראים כי נשים שצרכו כמות גבוהה יותר של סיבים תזונתיים היו בסיכון נמוך יותר של 8 אחוזים לחלות בסרטן נשים.

הקשר בין סיבים תזונתיים להפחתת הסיכון ללקות במחלות שונות כבר הוכח בעבר, בשל העובדה שסיבים תזונתיים משפיעים לטובה על החיידקים הטובים במעיים וכך מסייעים למערכת העיכול לפעול באופן תקין.

לדברי החוקרים, סיבים תזונתיים מפחיתים את רמת האסטרוגן בגוף - הורמון שמשפיע משמעותית על הסיכוי לסרטן נשים. בנוסף, צריכה מוגברת של סיבים תזונתיים מצביעה לרוב על אורח חיים בריא יותר, מה שעשוי להיות גורם המונע סרטן.

רצנו למלא את התפריט היומי שלנו בדגנים מלאים, פירות וירקות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית