"זורקים אותנו מאחד לשני"

עשרות חולי קורונה בישיבת "בית מתתיהו" - עדיין לא פונו

עשרות חולים, מקרב תלמידי ישיבת 'בית מתתיהו' - עדיין לא פונו ממתחם הישיבה. בחורים מהישיבה ל'כיכר': "אנחנו עדים להתנהלות מחפירה; יש כאן חבית קורונה שעלולה להתלקח בכל רגע" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בניין ישיבת 'בית מתתיהו' (צילום: גוגל מפות)

ההדבקה ההמונית בישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק: מבדיקת 'כיכר השבת' הבוקר (חמישי) עולה כי עשרות חולים עדיין לא פונו ממתחם הישיבה, למרות תחנונים ולחצים רבים שהופעלו על משרד הבריאות, קופות החולים, הרשויות וממוני הקורונה במגזר החרדי.

הנהלת הישיבה הודיע כבר לפני יממה על סגירה רשמית של הישיבה, אך בפועל מרבית התלמידים עדיין נמצאים בקמפוס של הישיבה ומפוזרים בדירות המשמשות עבורם כפנימייה.

מהמידע שהגיע ל'כיכר השבת' עולה כי כ-30 בחורים חולי קורונה עדיין שוהים בדירות באזור הישיבה, כאשר מעל 40 בחורים נוספים, פונו בימים האחרונים מהמקום - חלקם לבתיהם ואחרים למלונית בבית ספר שדה בצפון.

ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר במסירת שיעור כללי. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בישיבה, פנו ביממה האחרונה לכל גורמי החירום הממונים על הקורונה בניסיון לדאוג למלוניות עבור חולי הקורונה, אך לטענתם נזרקו מאחד לשני. בחורים בישיבה אמרו ל'כיכר השבת' כי "אנחנו עדים להתנהלות מחפירה של רשויות החירום, זורקים אותנו מאחד לשני - יש כאן חבית קורונה שעלולה להתלקח בכל רגע".

יצוין, כי גם הבחורים הבריאים טרם פונו מהישיבה, זאת לאחר שבקרב משפחותיהם חוששים כי יידבקו. על פי המסתמן כעת, הבחורים הבריאים יפונו לקמפוס מחוץ לעיר בני ברק בעוד הבחורים עם התסמינים יישארו בישיבה עד לבירור התוצאות.

יצוין, כי בהודעת עיריית בני ברק נכתב כי ישנם 47 חולים בישיבה. לעומת זאת בישיבה עצמה אמרו ל'כיכר השבת' כי יש למעלה מ-60 חולים עד כה. אחד התלמידים, משה, אמר הבוקר בראיון לדב אייכלר ב'כאן מורשת' כי בישיבה ידוע על 74 בחורים חולים.

בכירים בעיריית בני ברק מסרו ל'כיכר השבת': "העירייה נכנס לטיפול מעמיק בעניין בימים האחרונים. בשעות הקרובות אמורים כל החולים להתפנות למלוניות קורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר