נלחמים בנגיף

ה'קורונה' בפתח תקווה: חיידר 'ברכת יעקב' ובית הספר - נסגרו

חיידר 'ברכת יעקב' בפתח תקווה - ייסגר עד להודעה חדשה, בשל תלמיד שחלה בנגיף. כמו כן, שני גנים של החיידר, כיתה במעון ובית ספר בית יעקב במרכז העיר - ייסגרו; ראש העיר רמי גרינברג: "שימרו על ההנחיות" (חרדים)

ראש העיר רמי גרינברג בחיידר 'ברכת יעקב', הבוקר (צילום: דוברות)

נגיף ה'קורונה' ממשיך להתפשט גם בעיר פתח תקווה, והבוקר (ראשון) לאור מספר מקרים של הידבקות בקרב תלמידי בתי הספר, החיידרים וגני הילדים במוסדות שבמרכז העיר, חלק מהמוסדות - נסגרו.

בשלושת הימים האחרונים התגלו בעיר 46 חולים חדשים, וכעת, מתוך רצון לנתק את שרשרת ההדבקה, פרסם ראש העיר רמי גרינברג שורת הנחיות למוסדות בהם התגלו חולים.

תלמוד תורה 'ברכת יעקב' ברחוב הרצל - ייסגר עד להודעה חדשה.

כל התלמידים וצוות המורים של כיתה ד', חייבים בבידוד וכן חייבים לבצע בדיקות קורונה ולהעביר את התוצאות להנהלת המעון והעירייה.

כמו כן, אחים, אחיות והורים של תלמידי הכיתה אינם יכולים ללכת ללמוד במוסדות חינוך אחרים.

בשעות הבוקר הגיע ראש העיר לסיור בחיידר כדי לפקח מקרוב אחרי הפיקוח על ההנחיות. התלמידים וצוות המורים הודו לראש העיר על פעילותו במאבק נגד התפשטות הקורונה.

בנוסף, 'גן-מכינה' של ת"ת 'ברכת יעקב', אצל הגננת נחמי מרחוב הרצל במתחם החיידר, הגן נסגר מהיום (ראשון)ועד להודעה חדשה. כל ילדי הגן והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן בתוצאות את הגן והעירייה.

גן טרום-טרום של 'ברכת יעקב' ברחוב האורים של הגננת שפי, הגן נסגר מהיום ועד להודעה חדשה. כל הילדים והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הגן והעירייה. אחים, אחיות והורים לא יכולים ללכת למוסדות חינוך אחרים.

בית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר - רוטשילד, יהיה סגור מהיום ועד להודעה חדשה.

התלמידות מכיתה ח'-3 ומכיתה ג'-5 חייבות בבידוד וצריכות לבצע בדיקות קורונה ולאחר מכן לעדכן את בית הספר והעירייה. האחים והאחיות של התלמידות מכיתות אלו אינם רשאים ללכת למוסדות חינוך.

מעון 'שירת פנינה' שברחוב סלומון 12, כיתת הבוגרים המוגדרת בשם "כחול" - תסגר.

כל אנשי הצוות והילדים בכיתה נכנסים לבידוד עד יום שלישי הבא (14/7), כולל, ומחוייבים לבצע בדיקות מול קופות החולים ולהעביר תוצאות להנהלת המעון והעירייה. עד שלא יהיו תוצאות רשמיות מכלל הילדים והצוות, הכיתה לא תפתח שוב. האחים והאחיות של ילדי הכיתה לא יכולים ללכת למוסדות החינוך.

ראש העיר רמי גרינברג קרא לתושבים: "שימרו על ההנחיות, המנעו מהתקהלויות, והקפידו על לבישת מסכה ושמירה על היגיינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר