בשל ההתפשטות

הערב: דיון על סגר נוסף בשכונות החרדיות

וועדת השרים תתכנס הערב לדיון על הטלת סגר נוסף על כמה מהשכונות החרדיות בירושלים, בית שמש וקריית מלאכי, זאת לאחר שמהרשימה המקורית הוסרו ערים חרדיות אחרות (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

סגר על הערים והשכונות החרדיות? וועדת השרים לאזורים מוגבלים תתכנס הערב (חמישי), בשעה 21:30, לדיון על רשימת השכונות והערים שנמצאות בסכנת סגר בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה. על פי הדיווח, הרשימה המקורית שהוגשה על-ידי משרד הבריאות צומצמה באופן ניכר והסגר יעשה באופן נקודתי יותר.

כעת, מסתמן שההגבלות יוטלו רק על השכונות גני יער וס"ח בלוד, נחלה ומנוחה וקנה הבושם בבית שמש, עמישב ביל"ו ברמלה, אחוזת רוטנטר וחב"ד בקריית מלאכי ועל שלוש שכונות בירושלים: קריית צאנז, קריית מטרסדורף ורוממה. בנוסף, ייתכן שגם השכונות שניר, נווה שלום והרכבת בלוד יוכרזו כאזור מוגבל למשך חמישה ימים.

בין הערים שנשקלה במקור האפשרות להטיל מגבלות, על שכונות או על העיר כולה: מודיעין עילית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קריית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה.

על פי ההמלצה המקורית של משרד הבריאות, על הערים מודיעין עילית ורמלה היו אמורים להטיל סגר מלא, ואילו בלוד היו אמורים להאריך את הסגר הקיים ולהוסיף הגבלות על עוד שלוש שכונות. בירושלים, הומלץ להטיל סגר גם על שתי שכונות חרדיות נוספות - רמות והר נוף, אך כאמור לבסוף הוחלט שלא להרחיב את הסגר גם עליהן.

כזכור, העיר ביתר עילית החל מאתמול נמצאת בסגר למשך שבוע בשל גילוי כ-245 חולים בעיר, חלקם כבר פונו למלוניות קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר